Кампанията „Поговори с швед“ грабна Гран при в Кан


Една от най-забележителните рекламни кампании от последните месеци - "Поговори с швед" от Швеция, получи престижното отличие Гран при на международния рекламен фестивал в Кан Cannes Lions, в категорията Direct Lions. 

В рамките на инициативата Швеция стартира нова телефонна услуга, с която предложи на хора от целия свят да поговорят с произволен швед по всякакви теми. Идеята бе реализирана по поръчка на Swedish Tourist Association (STA), а поводът бе 250-ата годишнина от изкореняването на цензурата в страната.

Телефона вдигат така наречени "посланици", чиято цел е да покажат истинския облик на Швеция – "уникална страна, която си струва да посетите", обясни Магнус Линг, генерален секретар и главен изпълнителен директор на STA. "В трудни времена, много държави се опитват да ограничат комуникацията между хората. Ние искаме точно обратното", каза той пред Adweek.

"Превръщаме Швеция в първата страна в света, която има собствен телефонен номер, и даваме на гражданите си възможност да изразяват себе си и гледните си точки, каквито и да са те", посочи той.

Кампанията е дело на рекламна агенция Ingo Stockholm, който е част от мрежата на световния гигант WPP. Ето и видеото, което я отразява.

Симпатичо, нали? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
Цитат на деня
Американски дипломат изрази съжаление за имиграционната акция срещу южнокорейски работници