Най-лошата рекламна кампания на годината


Рекламната кампания за енергийните лентички Sheets бе обявена за най-лошата за 2011 г. от експертите на Adweek. Смисълът на продукта е следният – слагате лентичката в устата си и се чувствате по-енергични и бодри. Рекламните слогани на кампанията обаче правят паралел между името на продукта Sheet и една друга дума, която означава отпадъчен продукт на човешкото тяло. Едва ли нещо, което бихте сложили в устата си. И макар че продуктът се подкрепя от мегазвезди като певеца Питбул и олимпийската шампионка по плуване Аманда Биърд, едва ли много хора ще се поблазнят точно от тази идея за ободряване.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Уникална колекция от 46 жълти Ferrari-та отива за продажба на търг
Заради западните санкции: Рекордни обеми петрол се съхраняват на танкери
Три начина да подобрите качеството на вашите идеи
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
Бюджетните драми на Княжество България: Как се харчат държавните пари след Освобождението?
На днешната дата, 6 ноември. Рождениците днес
EК временно спира изплащането на 215 млн. евро от Плана за възстановяване и устойчивост на България
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни