Най-лошата рекламна кампания на годината


Рекламната кампания за енергийните лентички Sheets бе обявена за най-лошата за 2011 г. от експертите на Adweek. Смисълът на продукта е следният – слагате лентичката в устата си и се чувствате по-енергични и бодри. Рекламните слогани на кампанията обаче правят паралел между името на продукта Sheet и една друга дума, която означава отпадъчен продукт на човешкото тяло. Едва ли нещо, което бихте сложили в устата си. И макар че продуктът се подкрепя от мегазвезди като певеца Питбул и олимпийската шампионка по плуване Аманда Биърд, едва ли много хора ще се поблазнят точно от тази идея за ободряване.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 22 до 28 декември
Румен Радев: Хората, които се представят за организатори на моя партия, са измамници
На днешната дата, 22 декември. Имен ден празнуват Анастас и Анастасия
Руски високопоставен генерал бе убит в Москва с взривно устройство под автомобила му
Ход срещу премиера: Британски министър призова за присъединяване към митническия съюз на ЕС
Коледните продажби на дребно в Германия са разочароващи до момента
Кипърският президент ще участва утре в срещата на върха Кипър – Гърция – Израел в Йерусалим
Времето: Днес ще бъде предимно облачно