Най-лошата рекламна кампания на годината

Рекламната кампания за енергийните лентички Sheets бе обявена за най-лошата за 2011 г. от експертите на Adweek. Смисълът на продукта е следният – слагате лентичката в устата си и се чувствате по-енергични и бодри. Рекламните слогани на кампанията обаче правят паралел между името на продукта Sheet и една друга дума, която означава отпадъчен продукт на човешкото тяло. Едва ли нещо, което бихте сложили в устата си. И макар че продуктът се подкрепя от мегазвезди като певеца Питбул и олимпийската шампионка по плуване Аманда Биърд, едва ли много хора ще се поблазнят точно от тази идея за ободряване.

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 март. Имен ден празнуват Зарко, Захари, Захарина, Хари
Ще има ли великденски добавки за пенсионерите става ясно на 28 март
Прогноза: Лихвите по ипотеките ще растат през 2023 г., цените на имотите ще се успокоят
Инвеститор прогнозира спад с 50% на S&P 500 и болезнена рецесия в САЩ при спукване на „супербалон“
Клиенти обвиняват JPMorgan в продажба на ценности за 10 млн. долара
"Ел Би Булгарикум" и японската "Мейджи" създават съвместен научен център за млечни продукти
По-убедителни и харизматични в две стъпки
Киев: Руският щурм срещу Бахмут губи сила, скоро ще започне контраофанзива