На колко е равна нулата в новата реклама на електромобила Nissan


Каква стойност има една нула? Дали е никаква? Или крие неподозирани възможности? Тези въпроси са в центъра на новата, телевизионна реклама на електромобилите Nissan Leaf с нулев разход на гориво.

Филмът представя поредица от кадри, които показват различните обекти в ежедневието на хората и в природата с кръгла или елипсовидна форма, като тази на нулата. Идеята на рекламата е да провокира размисъл за значението на екологията сред американската аудитория. И да популяризира факта, че Nissan разработва кола, вдъхновена от великата стойност на цифрата 0, "без замърсяване за природата и зависимост от чуждестранния петрол". "Защото 0 е повече от нищо. 0 може да бъде всичко."

Рекламата е част от работата на TBWA/CHAT/DAY Ню Йорк. Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
На днешната дата, 6 декември. Никулден
Колонката на Ричард Брансън: Най-важните уроци от моите 50 години в бизнеса
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
СЗО: Обработеното месо е канцерогенно
“Седем истории” в подкрепа на център за специалните деца
Бундестагът прие закона за връщане на наборната военна служба в Германия
Никола Бакалов избран за първи мандат в управата на банковата асоциация