Новата рекламна идея на Coca-Cola

Новата рекламна идея на Coca-Cola

Простичка, но идейна рекламна илюстрация на Coca-Cola успя да събере масово одобрение на потребителите в сайтовете и Facebook групите за маркетинг и реклама.

Логото на компанията е извито като усмивка, напълно в духа на философията на марката „Отвори път на щастието”.

Идеята е на рекламна агенция McCann Erickson, Германия. Илюстрацията ще бъде използвана като печатна реклама. Оценката й в онлайн каталога с най-новото от света на маркетинга и рекламата AdsOfTheWorld е 8.6 от 10.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Тръмп ще обяви национално извънредно положение във Вашингтон
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Тръмп: Възможно е да има разговори между Путин и Зеленски „сравнително скоро“, но те се мразят много
Галин Цоков: Догодина ще има STEM кабинети във всяко училище
Британска военна академия, създадена от Чърчил, спира приема на студенти от Израел
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство