Ново поколение продуктова реклама във Facebook

Ново поколение продуктова реклама във Facebook

Социалната мрежа Facebook е доказала, че е най-доброто място за реклама, най-малкото, заради възможността за отлично таргетиране на най-ниски цени в сравнение с традиционните рекламни канали. Наред с това бизнесите могат да използват и богато разнообразие от рекламни формати, с които да постигнат специфичните си маркетингови цели – популяризиране на фейсбук страница, представяне на нови продукти, повишаване посещаемостта на уеб сайтове и събития, промотиране на отстъпки, мобилни приложения, игри и др.

Един от най-новите и атрактивни рекламни формати в социалната мрежа е мултипродуктовата реклама, която дава възможност да се рекламират едновременно няколко продукта. Този формат позволява да се създаде реклама, подобна на каталог с няколко изображения, сменящи се динамично и достигащи автоматично до повече хора, които имат интерес към подобни продукти.

Това е отличен вариант да се рекламират едновременно в едно задание няколко продукта (до 5), които са на фокус. Рекламата се вижда като стандартните формати, както на десктоп, така и през мобилни устройства, а всеки рекламиран продукт се показва със своя собствена снимка, описание и линк към уебстраницата на марката.

Този тип реклама се появява като стандартните реклами в новинарския поток, с тази разлика, че вместо едно изображение, потребителите виждат поне две изображения и стрелка в дясната част, която подсказва, че има още какво да се разгледа. С кликове върху стрелката, потребителят има възможност да разгледа общо до 5 изображения на 5 отделни продукта и да види тяхно кратко описание, както и да кликне върху избрания от него продукт за повече информация. На мобилни устройства картинката е същата, с тази разлика, че се вижда само едно изображение плюс стрелка, която позволява лесното разглеждане на останалите предложения.

Преглеждайки всички снимки в рекламата, потребителят накрая стига до профилната снимка на фейсбук страницата на марката и линк към заглавната или друга избрана страница от уебсайта.

Първоначално снимките се подреждат по начина, по който са били наредени при подготовката на рекламата. В последствие Facebook подрежда снимките в зависимост от нивото на ангажираност, което създава всяка една от тях. Т.е. продуктът, върху който се клика най-много, ще се показва първи, следван от останалите според тяхната степен на ангажираност. Така социалната мрежа помага на маркетинг специалистите, като оптимизира управляваната от тях реклама. 

Това, което може да се постигне с този рекламен формат, е много повече от стандартните реклами:

- По-голям трафик към уебстраницата на марката – по-голямото разнообразие от показани продукти предоставя възможност на повече хора да проявят интерес и да кликнат върху продукта.

- По-голяма конверсия – всеки продукт в рекламата може да бъде представен с линк към съответната продуктова категория в уебстраницата или онлайн магазина.

- Правилно таргетиране – Facebook предоставя възможност за много точно таргетиране, както на потребители, които вече са посещавали уебстраницата на марката, така и на нови потенциални клиенти.

Според проучване, проведено от Facebook, компаниите вече се радват на много добри резултати от този нов рекламен формат. Според данни на социалната мрежа конверсиите са се увеличили с цели 20% в сравнение с тези от стандартната фейсбук реклама.

Ако и вие искате да се възползвате от тази динамична и още по-атрактивна реклама на своите продукти в социалната мрежа, не забравяйте, че можете да разчитате винаги на експертните познания и творчески идеи на екипа на Beshared.

Кристина Георгиева, Beshared

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
На днешната дата, 13 юли. Рождениците днес
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?