Нов епизод от "най-вирусната" кампания на всички времена

Френската марка минерална вода Evian продължава да се възползва от това, че е автор "най-вирусно" споделяната реклама за всички времена – тази с танцуващите бебета, която има над 75 млн. прегледа във всички мобилни платформи. През 2011 г. видеото постави рекорд за най-гледана реклама в интернет на всички времена.

Миналата година брандът представи нов клип в същия дух. В кадрите темпераменти личности видяха себе си в голямо огледало на улицата като бебета, които се движат пъргаво и забавно, имитират движенията им и танцуват. Клипът бе втори епизод на кампанията и стана най-гледната видео реклама в YouTube за 2013 г.

Сега Evian представя ново видео с амбицията отново то да стане "вирусно“ споделяно и симпатично. Рекламата има качествата на холивудска кинопродукция. Участва Спайдърмен. Той вижда себе си като бебе в голяма огледална повърхност на улицата.

Това е най-новият епизод на поредицата в кампанията „baby&me” - най-важната уеб видео кампания на планетата, посочва Business Insider. Озвучен е от хита от 90-те "Here Comes the Hotstepper" и е дело на агенция BETC Париж. С него се подпомага промоцията на предстоящата премиера на филма "Спайдърмен 2" в САЩ на 2 май.

Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 15 юли. Имен ден празнуват Владимир, Владимира, Влади, Владо
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14 до 20 юли
Тръмп обяви оръжие за Украйна за милиарди и заплаши Русия с мита от около 100%, ако до 50 дни няма споразумение
България е сред най-засегнатите от климатичните промени държави в Европа
Преходът към еврото вече започна: Левовите банкноти в обращение намаляват с 6% от началото на 2025 година
Върховният съд на САЩ даде зелена светлина за закриване на министерството на образованието
Великите слушатели използват три думи, за да пробият защитната черупка на събеседниците си
Годишната инфлация в България се ускори до 4.4%