Плакат се свързва с телефона

Плакат се свързва с телефона

Британската агенция Grey в Лондон се свърза с компанията разработчик на софтуер и печатни продукти Novalia, за да създаде впечатляваща, иновативна рекламна кампания за марката подправки Flavour Shots на производителя Schwartz. Двете създадоха печатна реклама - плакат, изрисуван от известен художник, в основата на който е отпечатано нов вид мастило, способно да изпраща сигнал чрез Bluetooth до мобилен телефон или таблет.

За проекта разказва Adweek. Част от шарките на плаката реагират при човешко докосване. Всяка една от тях активира връзка към телефона, от който зазвънява определен звук от клавишите на пиано. Ако ръката на човека мине по няколко от шарките, от телефона отсреща зазвънява мелодия.

Мастилото е прототип, който не е използван досега в друга реклама. Революционното в проекта е, че той дава електронен живот на печатната рекламна медия и може да снабди с такъв печата, смятан за умираща медия в епохата на електрониката. 

Как изглежда плакатът може да разберете от снимките тук, а какъв точно е ефектът му най-добре ще узнаете, ако отделите време за видеото в този линк

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Криза в коалицията: Борисов призова за преформатиране на правителството (ОБЗОР)
Airbus открива допълнителни производствени линии в САЩ и Китай за самолета A320neo
Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Министърът на финансите на САЩ: Тръмп има намерение да се срещне с китйския лидер Си в Южна Корея
На днешната дата, 15 октомври. Рождениците днес
11 начина да освободите ума си и да намалите усещането за стрес
Светлана Василева е новият шеф на "Нова телевизия"
Едно упражнение, което ще ви помогне да ободрите тялото си и да отслабнете