Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Серия от три рекламни клипа спечели Young Lions Bulgaria 2014
Поредица от три кратки филма, рекламиращи по креативен начин кандидатурата на София за Европейска столица на културата през 2019 г., спечели конкурса Young Lions Bulgaria 2014, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).
Асоциацията представя клиповете в сайта си. Те са дело на Владимир Герасимов и Желез Атанасов. С тях България ще се състезава в Cannes Young Lions 2014, категория Film. Това е наградата на конкурса. Филмите от България ще се включат в оспорвана надпревара с "млади лъвове" от цял свят. Състезанието се провежда в рамките на предстоящото, 61-во издание на най-престижния международен фестивал за рекламна креативност в света – Lions International Festival of Creativity в Кан.
Наградата е осигурена и се връчва от официалните партньори на конкурса Столична община и Асоциация за развитие на София.
В Кан Владимир Герасимов и Желез Атанасов ще заснемат видео по задача, която ще им дадат организаторите като ще трябва да я реализират за 48 часа. За работата си ще имат достъп до музикалната библиотека на Getty Images, която е партньор на фестивала в Кан за 17-а поредна година.
Победителите в Young Lions Bulgaria 2014 – Film бяха избрани измежду 27 екипи, които се регистрираха за участие в конкурса. На 14 март 2014 г. в 16 часа екипите получиха задача да изработят филм, свързан с кандидатурата на София за Европейска столица на културата през 2019 г., обясняват организаторите. Участниците трябваше да създадат видеоклип до 60 секунди, който има потенциала да стане „вирусно” споделян в мрежата.
Основните изисквания бяха да представят българската столица като съвременен и вдъхновяващ град, в който имаме свободата да творим.
Участниците в конкурса трябваше да предадат готовите рекламни клипове най-късно до 11:00 часа на 17 март 2014 г. В указания срок са се получили 20 предложения.
Финалисти Young Lions Bulgaria 2014 – Film са екипите на Васил Петраков и Иван Москов, Виктория Боева и Майя Георгиева, Георги Янакиев и Моника Симеонова, Йордан Петков и Костадин Кокаланов.
Ето какво изработиха победителите Владимир Герасимов и Желез Атанасов.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.