Силно видео популяризира борбата с болестта на Алцхаймер


В края на всяка година Google прави видеоклип, в който обобщава най-търсените думи и събития през последните 12 месеца. Видеото отразява духа на времето и успява да развълнува интернет потребителите под името "Цайтгайст". 

Филмът, който следва тук, е почти същият - изпълнен е с водещи думи и новини от света, за които всички разбрахме. Само че е малко объркващ за наблюдателя, докато той не стигне крайния надпис в кадрите. Обобщава 2014 година. 

Видеото е кампания на холандската Фондация за борба с болестта на Алцхаймер. Това е една от най-добрите реклами на месеца според Adweek. Идеята е забележителна и въздейства на неподготвения зрител, който е следил най-големите международни новини от годината и познава видеоклиповете с обобщение на годината от Google. Агенцията автор е N=5, Амстердам.

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
Кристалина Георгиева: С еврото България ще привлича повече инвестиции
Може ли Българският енергиен холдинг да придобие активите на "Лукойл"?
Китай обяви временното спиране на забраната за износ на галий, германий и антимон към САЩ
Времето в неделя: Облачно с валежи в Югозападна и Източна България
Ключови правила за освноваване на успешен стартъп
И Румъния спешно търси варианти за рафинерията в Плоещ, собственост на Лукойл