Силно видео популяризира борбата с болестта на Алцхаймер


В края на всяка година Google прави видеоклип, в който обобщава най-търсените думи и събития през последните 12 месеца. Видеото отразява духа на времето и успява да развълнува интернет потребителите под името "Цайтгайст". 

Филмът, който следва тук, е почти същият - изпълнен е с водещи думи и новини от света, за които всички разбрахме. Само че е малко объркващ за наблюдателя, докато той не стигне крайния надпис в кадрите. Обобщава 2014 година. 

Видеото е кампания на холандската Фондация за борба с болестта на Алцхаймер. Това е една от най-добрите реклами на месеца според Adweek. Идеята е забележителна и въздейства на неподготвения зрител, който е следил най-големите международни новини от годината и познава видеоклиповете с обобщение на годината от Google. Агенцията автор е N=5, Амстердам.

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Politico: България и още 5 страни от ЕС блокират предложения на ЕК за санкции срещу Израел
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Жителите на София ще могат да следят градския транспорт в реално време
Фон дер Лайен обещала на Тръмп ЕС по-бързо да спре да купува руски петрол и газ
На днешната дата, 17 септември. Вяра, Надежда, Любов. Празник на София
Естония започна строителство на мащабни отбранителни съоръжения до границата с Русия
Зеленски обяви ръст на учителските заплати и студентските стипендии въпреки войната