Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Три въпроса преди старта на маркетинг кампания
Готови ли сте да чуете една маркетинг тайна?
Трите най-големи въпроса в маркетинга всъщност са най-вече от бизнес естество. И въпреки че по същество са простички, често е много трудно да им се даде смислен отговор.
Ето кои са.
Въпрос No. 1. Докъде стига търпимостта ви към съотношението риск-награда? Предпочитате ли стабилен прогрес или потенциал за несигурен пробив? Как съответства това с финансовите очаквания, основани на природата на компанията ви (например обещанията пред акционери и собственици)? Има ли един отговор на този въпрос или много отговори, свързани с вида на бизнес подразделението, географията, продуктовата линия? Бележка: Да имате много отговори трябва да бъде осъзнато решение, не инцидентна стратегия.
Това не е само бизнес въпрос. Той може да бъде определен и като аспект на организационното поведение и лидерството. Често една компания може да има множество подходи към съотношението риск-награда на различни нива, с различни роли или причини. Накрая това води до тромави инвестиционни стратегии и неефективно представяне. Докато организацията истински не определи търпимостта си към риска е много трудно да се проектира задълбочен маркетинг план.
Въпрос No. 2. В кое бизнесът ви се справя наистина отлично? На какво всъщност правите маркетинг? Предлага ли компанията ви най-добрия продукт на най-добрата цена? Често срещано явление е една компания да бъде добра в повече от едно отношение.
Най-добрите маркетинг инициативи са задвижени от силни бизнес стратегии, насочени към ясно определени целеви аудитории, добре дефинирани задачи и стратегически мотиви. Учудващо е колко рядко големи компании успяват да подредят ресурсите си зад бизнес платформа, в която силните страни на бизнеса се свързват една с друга и успяват да заработят заедно.
Въпрос No. 3. Какво искате да постигнете наистина? Стар, но златен въпрос. Колкото по-надълбоко навлизате в маркетинг планирането, толкова повече ще се запознавате с приоритетите на компанията си. Правилото е просто. Със сигурност всички ваши колеги на всички нива биха искали да се повишат продажбите и стойността на марката. С различни продукти, слаби конкуренти, предвидими вериги за доставки и безгранични бюджети това е съвсем лесна задача. Само че в реалната бизнес среда няма такива условия.
Изводът от всичко това е, че управлението на маркетинга е въпрос на приоритети. Важно е да знаете къде иска да отиде компанията ви на макро ниво? Кои са най-важните стимули, които я задвижват? В края на тримесечието, кое е било най-същественото, което е трябвало да се постигне, научи, планира? Отговарянето на тези въпроси по ефективен начин ще задвижи всичко – от определянето на бюджета н медиите, които да участват в следващата ви маркетинг кампания, до стратегията за оптимизация.
От американското списание Inc.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.