Черно и бяло в две нови, красиви реклами на Lexus

„Има една концепция, че „червеното никога няма да се превърне в новото черно”. Нито пък синьото, жълтото или който и да било друг цвят. Черното и бялото са основата, фундаментът (в рекламата) – едновременно простота и комплексност. Черно-бялото се превърна през последните няколко десетилетия в символ на ексклузивното”, написа в маркетинг раздела на новия брой на „Мениджър” Йохан Карлсон.

И наистина, международните маркетинг източници, които редовно коментират психологията на цветовете, използвани в рекламата, са единодушни, че тези два цвята остават обозначители на луксозните марки, стила и елегантното.

Рекламните съветници на Lexus вероятно добре знаят това, щом залагат на тази нова кампания. Тя е съставена от два красиви и добре изработени клипа на агенция Team One, САЩ.

Единият е озаглавен „Тълпа” и посочва, че „някои неща са създадени, за да привличат тълпи. Други да оставят тълпите зад гърба им”, а вторият – „Смяна на цвета” и твърди, че „можете да изберете да се смесите, или да се отличите”.

Това са рекламите, които ви представяме в маркетинг раздела на сайта ни днес. 1,2,3... видео!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
На днешната дата, 13 юли. Рождениците днес
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?
Рейтингова агенция Scope очаква ръст на германският дълг до 74% от БВП до 2030 г.