Григор Димитров стана посланик на новия бранд на Пощенска банка – „ПБ Лични финанси“
Григор Димитров е посланик на новия бранд „ПБ Лични финанси“ на Пощенска банка (PB Personal finance by Postbank), който от месец юни официално е част от водещата банкова институция. Световноизвестният тенисист е звездата в първата комуникационна кампания на бранда, която носи силното послание „Финанси за шампиони“. Това партньорство е логичен ход, защото мисията на Пощенска банка е да бъде иновативна банка за динамичните хора, които търсят модерни концепции, дигитални и финансови продукти, като им предоставя отлично клиентско изживяване. Клиентите разполагат с лесен достъп до персонализирани банкови решения с висока добавена стойност, а най-новата иновативна концепция „One Stop Shop for your Beyond Banking ideas“ предоставя на потребителите финансиране на следващо ниво.
„За посланик на новия бранд „ПБ Лични финанси“ избрахме един от най-успешните тенисисти в световната ранглиста Григор Димитров, защото в негово лице припознаваме качества, които описват и самите нас – професионално отношение и постоянство на усилията, устойчивост на представянето през годините, но в същото време е млад и динамичен, изключително гъвкав и различен от всички останали със своята игра.", обясняват от Пошенска банка. "Той е винаги устремен към победа, усмихнат и позитивен, и в голяма част от тези определения откриваме изключително сходство с нашите виждания за правене на успешен бизнес. Водеща цел за нас като финансова институция е да сме максимално полезни за своите клиенти, а безупречното потребителско изживяване винаги е наш основен приоритет.", коментират от Пощенска банка. Ключовото послание на кампанията „Финанси за шампиони“ прави паралел между постиженията на Григор Димитров като шампион в света на тениса и постиженията на финансовата институция в света на банкирането.
Новият бранд „ПБ Лични финанси“ е не само част от стратегическото развитие на Пощенска банка като системна за пазара банка, предлагаща иновации и персонализирани финансови решения за удобство на своите клиенти, но и от ключово значение за групата Юробанк, разширяваща дейността си на значими регионални пазари. Само няколко месеца след приключване на сделката по придобиването на дейността на „БНП Париба Лични финанси“, ребрандиран като „ПБ Лични финанси“, Пощенска банка отчита високи резултати и затвърждава водещата си позиция на пазара на потребителско кредитиране с предлагането на финансови продукти на над 1,2 милиона клиенти и предоставянето на 6,9 милиарда лева кредити за домакинствата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
В сезона на туршиите купуваме по-скъпо зеле и карфиол
България |Времето: Предимно слънчево с температури до 23 градуса
България |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Свят |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Технологии |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Финанси |Шефът на Razеr: Подгответе се изкуственият интелект да промени всичко в гейминг индустрията
Технологии |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.