Nike залага на епичните моменти в спорта

Боксовата икона Мани Пакиао и рап певецът Рик Рос са сред знаменитостите, които участват в новата рекламна кампания на Nike.

Кампанията се казва “Boom!” и се състои от поредица от кратки филми с участието на различни известни хора. Тя показва как звездите се вълнуват, когато гледат решаващите моменти в спортните битки. Фразата Boom! се използва във всички кратки реклами, за да ознаменува ключовите мигове, в които играта се променя или завършва.

Други популярни личности, които участват в кампанията на Nike, са тенисистката Серена Уилиямс, звездата на американския футбол Адриан Питърсън, колегата му Ндамокунг Су, бейзболистът Робинсън Кано, баскетболистът Хоуп Соло, играчът в колежански футбол Тим Тебоу, скейтбордистът Ерик Костън.

Кратката реклама с участието на Рик Рос и Мани Пакиао можете да видите тук. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 15 юли. Имен ден празнуват Владимир, Владимира, Влади, Владо
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14 до 20 юли
Тръмп обяви оръжие за Украйна за милиарди и заплаши Русия с мита от около 100%, ако до 50 дни няма споразумение
България е сред най-засегнатите от климатичните промени държави в Европа
Преходът към еврото вече започна: Левовите банкноти в обращение намаляват с 6% от началото на 2025 година
Върховният съд на САЩ даде зелена светлина за закриване на министерството на образованието
Великите слушатели използват три думи, за да пробият защитната черупка на събеседниците си
Годишната инфлация в България се ускори до 4.4%