Volkswagen се отказва от рекламния слоган „Das Auto”

Volkswagen се отказва от рекламния слоган „Das Auto”

Германският автомобилен концерн Volkswagen ще престане да използва рекламния слоган Das Auto (Автомобилът!), съобщи Reuters.

Това ще е една от мерките за промяна на имиджа на бранда, пострадал сериозно от разразилия се скандал с манипулирането на данните за отделянето на вредни емисии от моделите на компанията с дизелови двигатели.

Говорител на концерна отбелязва, че засега е рано да се смята, че слоганът, използван от 2007 г. досега, ще бъде „погребан” завинати, но Das Auto няма да се появява в бъдещите рекламни кампании на марката Volkswagen

Според Херберт Диес, който оглавява бранда Volkswagen, слоганът, твърдящ, че автомобилите на VW са категорично над всички останали по достойнствата си, не отговаря на настоящата ситуация. „Сега марката трябва да демонстрира скромност, а Das Auto звучи твърде претенциозно”, добавя той.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Деница Сачева: Следващата седмица ще има нов Съвет за тристранно сътрудничество, на който вероятно ще бъдат обсъдени всички параметри на бюджета
ДНК разкрива какво наистина е убило армията на Наполеон
Великобритания изпраща военни експерти и техника на Белгия за борба с дронове
Китай временно облекчава ограниченията за износ на чипове на Nexperia за гражданска употреба
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
Южна Корея намалява данъка върху дивидентите и планира по-строги цели за намаляване на емисиите до 2035 г.
Основните храни и плодове у нас поскъпват, докато зеленчуците поевтиняват