Volkswagen се отказва от рекламния слоган „Das Auto”

Volkswagen се отказва от рекламния слоган „Das Auto”

Германският автомобилен концерн Volkswagen ще престане да използва рекламния слоган Das Auto (Автомобилът!), съобщи Reuters.

Това ще е една от мерките за промяна на имиджа на бранда, пострадал сериозно от разразилия се скандал с манипулирането на данните за отделянето на вредни емисии от моделите на компанията с дизелови двигатели.

Говорител на концерна отбелязва, че засега е рано да се смята, че слоганът, използван от 2007 г. досега, ще бъде „погребан” завинати, но Das Auto няма да се появява в бъдещите рекламни кампании на марката Volkswagen

Според Херберт Диес, който оглавява бранда Volkswagen, слоганът, твърдящ, че автомобилите на VW са категорично над всички останали по достойнствата си, не отговаря на настоящата ситуация. „Сега марката трябва да демонстрира скромност, а Das Auto звучи твърде претенциозно”, добавя той.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Криза: Медийни шефове във Великобритания търсят изход от отлива на младите британци от телевизия
Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Лидерът на Китай Си Дзинпин свика политбюро за борбата с корупцията
Времето: Сняг и виелици на Коледа
На днешната дата, 25 декември. Рождество Христово, Коледа
Късметлия от щата Арканзас спечели рекордните 1,8 млрд. долара от лотария в САЩ