Маркетинг

Реклама

|

ПР и събития

|

Защо добрата дигитална PR стратегия е толкова важна

Защо добрата дигитална PR стратегия е толкова важна

Защо добрата дигитална PR стратегия е толкова важна

За компаниите в наши дни репутацията на марката е безспорно свързана с успеха. И все пак, един от най-добрите инструменти за дигитален маркетинг за изграждане на тази репутация, разширяване на обхвата ви онлайн и в крайна сметка за използване на лоялността на клиентите, т.е. дигитален PR, често се пренебрегва. Защо?

В много случаи отговорът може да бъде фундаментално неразбиране не само на това какво е дигитален PR, но и на многото предимства, които една добра стратегия за дигитален PR може да предостави на вашия бизнес, особено в дългосрочен план. Ето как правилният онлайн PR подход може да повиши репутацията ви.

Дигиталният PR изгражда доверие

Използвайки внимателно калибрирани елементи на маркетинга на съдържанието, SEO, социалните медии и инфлуенсър маркетинг, успешните дигитални кампании за връзки с обществеността изпращат постоянно положителни съобщения за марката на преден план, точно там, където клиентите се ангажират най-много с вашия бизнес. Когато са направени правилно, дигиталните PR стратегии помагат да се създаде свързана история, водена от действителното преживяване на клиентите, като се възползват от отзиви, препоръки и подкрепа на инфлуенсъри, за да укрепят доверието във вашата марка.

За разлика от традиционния PR, който управлява съобщенията и доверието на марката чрез печат, радио и телевизия, персонализираните дигитални PR услуги подчертават вашите ценности и вашите положителни страни в мрежата. И за разлика от дигиталния маркетинг, където съобщенията обикновено идват директно от компанията, успешните дигитални PR кампании разпространяват безпристрастни истории на авторитетни новинарски и индустриални сайтове. Това придава на вашата марка ниво на социално доказателство и автентичност, които обикновено не са достъпни чрез други методи за популяризиране.

Дигиталният PR увеличава онлайн видимостта 

Съобразени с вашите стратегии за органичен маркетинг и платено търсене, стабилните дигитални PR кампании могат да осигурят мощен тласък на вашето онлайн присъствие, разраствайки отпечатъка на вашата марка на критични пазари и точки на допир на клиентите. Една ефективна дигитална PR кампания се възползва от доказани техники за оптимизация за търсачки (SEO) като създаване на SEO съдържание, изграждане на онлайн профили, за да изведете марката си отпред и в центъра на уебсайтове и новинарски платформи с висок авторитет.

С качествено оптимизирани активи, които говорят за вашата марка чрез ресурси с висок трафик, вашият бизнес започва да прави забележими резултати в търсачките. Това култивира повече показване сред вашата целева аудитория. Той също така създава положително съдържание на марката, което потребителите могат да споделят в каналите на социалните медии, създавайки нови споменавания на марката, които разпространяват вашето послание още повече.

Освен това, дигиталното PR съдържание, публикувано на сайтове с най-висок рейтинг, осигурява висококачествени обратни връзки, които могат да увеличат собствените сигнали за класиране на вашия сайт и органичен трафик от търсене. Признавайки повече връзки между вашия уебсайт и тези със солиден трафик и номера на домейна, Google може потенциално да възнагради вашия сайт с още по-висок авторитет на домейн и по-силна позиция за ключови запитвания в индустрията.

Цифровият PR подобрява репутацията в индустрията 

Разпространявайки информацията в онлайн медии с висок авторитет, форуми на трети страни и надеждни индустриални сайтове, вашата дигитална PR кампания помага да поставите имиджа на вашата марка в центъра на сцената. С навременно покритие и повишена видимост сред ресурсите с висок трафик, ключовите фирмени предложения, събития и вашата отделна добавена стойност на марката имат потенциала да достигнат до повече хора и да постигнат въздействието, необходими за култивиране на по-висока осведоменост за марката.

И тъй като онлайн кризите могат да ударят вашия бизнес отвсякъде (нечестни рецензии, вредни новинарски статии и т.н.) и по всяко време, наличието на проактивна и ефективна онлайн PR стратегия със сигурност е необходимост. Инструментите за цифров PR ви помагат за създаването на дигитална марка, която непрекъснато предотвратява дори по-скъпи щети и последици.

Дигиталният PR култивира потенциални клиенти, потенциална полза за продажбите и рентабилността 

Както при всеки тип усилия и разходи, крайната цел е да генерирате резултати за крайния резултат. И въпреки че не е проектиран да конвертира нови клиенти на място, нарасналият авторитет в индустрията, осведомеността за марката, онлайн видимостта и настроенията на клиентите, изградени от правилната дигитална PR агенция, могат да осигурят мощен тласък за генериране на потенциални клиенти в дългосрочен план.

С вашата насочена дигитална PR кампания, разпространяваща достоверно съдържание на трети страни в сайтове с висок профил, вие сте в състояние да направите значимо, трайно впечатление на потенциалните купувачи, като ги подтикнете малко по-близо до финалната линия. И с положителни статии, съобщения за марки и онлайн съобщения за пресата, с онлайн публикации с висок авторитет, вашият дигитален PR насочва повече клиенти към вашия сайт, увеличавайки трафика на сайта. 

В наши дни доверието и настроенията към марката играят огромна роля в процеса на вземане на решения, особено когато става въпрос за избора ви пред конкуренцията. Една добра дигитална PR агенция осигурява онази жизненоважна подкрепа, от която вашата компания се нуждае, за да поддържа това доверие и да се превърне в магнит за марката, дърпащ клиентите в правилната посока. 

Източник: Адам Петрили за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова   

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ