Видео кампания разкрива злия език в интернет коментарите към жени спортни журналисти


Тази смущаваща и дори болезнена за гледане и слушане видео кампания на продуцентска къща One Tree Forest Films от Чикаго получи престижна награда Clio Sports Award в Ню Йорк преди дни за ефективност в спортния маркетинг. Кампанията разкрива труден за приемане проблем - грозния език на злонамерени мъже, които коментират в интернет поведението и работата на жени спортни журналисти от САЩ. В случая журналистите са Сара Спейн и Джули ДиКаро. 

Няколко представители на силния пол са помолени да четат на двете журналистки на глас лошите коментари от хора - спортни фенове, които изливат озлоблението си и други скрити проблеми в интернет, включително в Twitter, срещу двете жени. В написаното проличава отвратителното отношение към Сара и Джули, основано предимно на факта, че те са жени в спортната журналистика. На четящите мъже им става все по-трудно да изкрекат на глас написаното с лека ръка, вероятно то би било изречено много трудно и от самите хора, които са го написали. 

Посланието на кампанията е "Не бихме им го казали в очите, затова нека не го пишем (в интернет)". 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Опасност от конфликт с Китай: Индия започна мащабно строителство на военни съоръжения в Хималите
Как да разберете дали другите ви слушат
На днешната дата, 26 декември. Имен ден празнуват Давид, Йосиф, Йосифа
Мистерия: Мегаполис с 10 милиона души остана с блокирана сателитна навигация за 6 часа
Скъсана фланелка на Марадона беше продадена на търг за 179 000 долара
Рапърът P. Diddy обжалва присъдата си за сексуални престъпления и настоява за освобждване
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Най-големите банки в САЩ са увеличили стойността си с 600 милиарда долара до края на 2025 г.