Едно рекламно видео, което се получи от 22-ия път


Лондонската агенция Crispin Porter+Bogusky направи рекламен клип за турския авиопревозвач Turkish Airlines с участието на баскетболните звезди от Евролигата Шоун Джеймс, Кайл Хайнс, Робин Бензинг и Серхио Родригес.  

Заснемането на видеото е било истинско предизвикателство, защото идеята била 12 играчи в него, от които четирима са баскетболни професионалисти, да си подадат по ефектен начин топката така, че да вкарат кош над водата на басейн. Целта се получила от 22-ия път, обяснява пред Adweek изпълнителният продуцент от агенцията Роб Стайнър, който преброил 22 дубъла в заснемането. Всичко трябвало да бъде заснето само за 4 часа, защото след това баскетболните звезди имали тренировки и мачове. И все пак нещата станали както трябва. 

Резултат е този 30-секунден спот, в който се вижда „епично асистиране преди отбелязване на точка”, заснето в басейн в Мадрид. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Слънцето се "събужда" и НАСА не знае причината
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Имате лош шеф? Ето как да се справите
ChatGPT ще използва система за проверка на възрастта след смъртта на тийнейджър
Работна ръка под наем: устойчиво решение или временна мярка за икономиката?
Politico: България и още 5 страни от ЕС блокират предложения на ЕК за санкции срещу Израел
Бившият бразилски президент Жаир Болсонаро е диагностициран с рак на кожата