„Плашилото” – една реклама, претендент за Златен лъв в Кан
Този кратък анимационен филм от 3:22 минути на Chipotle в САЩ е един от претендентите за награда на предстоящото след дни най-престижно събитие за креативна реклама в света – международния рекламен фестивал в Кан. Авторите на Adweek смятат, че той ще бъде един от наградените със Златен лъв или друго отличие на фестивала.
За разлика от други реклами, които получиха широк отглас в мрежата през годината и вероятно ще съберат овациите в Кан, или поне ще бъде разпознаваеми, филмът не е чак толкова популярен за широката публика. Затова ви го представяме. Той се вписва в тенденцията от 2013 г. да се излъчва сравнително дълго анимационно рекламно видео, в което компютърната графика впечатлява и трогателната история грабва сърцата.
Кампанията е дело на CAA Marketing в Лос Анджелис. Озвучена е от изпълнение на Фиона Епъл. Анимацията е на Moonbot Studios. Кадрите представляват антиутопична фантазия, в която главният герой – плашило – бяха от индустриална компания за производство на храни, управлявана от зли врани, за да си открие ресторант в провинцията.
Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.