Рекламите на Super Bowl LIX: Salesforce
Компанията за облачен софтуер Salesforce рекламира в Super Bowl с две 30-секундни реклами, и двете излъчени през третата четвърт, предава Marketing Dive.
Първата реклама, „Dining Alfiasco“, е с участието на Матю Макконъхи, който се озовава под дъжда, настанен на външна маса в заведение за хранене, тъй като в приложението за резервации, което използва, липсва Agentforce, AI агентът на Salesforce. Спотът се основава на кампанията на марката „Попитайте повече за AI“, която стартира миналата година.
Другата 30-секундна реклама, „Gate Expectations“, показва как Макконъхи бърза към портата си на Хийтроу. И двете реклами включват епизодични роли от приятеля на Макконъхи и колега от „Истински детектив“ Уди Харелсън.
Salesforce последно рекламира в Super Bowl през 2022 г. с 60-секунден спот, в който също участва Макконъхи.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Шест съвета за избор на най-добрата PR агенция за вашата компания
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Все по-малко хора търсят убежище в Германия
Свят |От КНСБ предлагат друго мерило за доходите на българина
България |Шест съвета за избор на най-добрата PR агенция за вашата компания
Маркетинг |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
Технологии |Все по-малко хора търсят убежище в Германия
Свят |Тръмп заплаши Нигерия с военна намеса заради убийства на християни
Свят |От КНСБ предлагат друго мерило за доходите на българина
България |Цитат на деня
Цитат на деня |Зеленски с пакет от мерки за подпомагане на украинците през зимата
Свят |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.