ТРАЙНА//// Рекламите на Super Bowl LIX: Salesforce

Компанията за облачен софтуер Salesforce рекламира в Super Bowl с две 30-секундни реклами, и двете излъчени през третата четвърт, предава Marketing Dive.
Първата реклама, „Dining Alfiasco“, е с участието на Матю Макконъхи, който се озовава под дъжда, настанен на външна маса в заведение за хранене, тъй като в приложението за резервации, което използва, липсва Agentforce, AI агентът на Salesforce. Спотът се основава на кампанията на марката „Попитайте повече за AI“, която стартира миналата година.
Другата 30-секундна реклама, „Gate Expectations“, показва как Макконъхи бърза към портата си на Хийтроу. И двете реклами включват епизодични роли от приятеля на Макконъхи и колега от „Истински детектив“ Уди Харелсън.
Salesforce последно рекламира в Super Bowl през 2022 г. с 60-секунден спот, в който също участва Макконъхи.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.