Рекламите на Super Bowl LIX: Salesforce

Рекламите на Super Bowl LIX: Salesforce

Компанията за облачен софтуер Salesforce рекламира в Super Bowl с две 30-секундни реклами, и двете излъчени през третата четвърт, предава Marketing Dive. 

Първата реклама, „Dining Alfiasco“, е с участието на Матю Макконъхи, който се озовава под дъжда, настанен на външна маса в заведение за хранене, тъй като в приложението за резервации, което използва, липсва Agentforce, AI агентът на Salesforce. Спотът се основава на кампанията на марката „Попитайте повече за AI“, която стартира миналата година.

Другата 30-секундна реклама, „Gate Expectations“, показва как Макконъхи бърза към портата си на Хийтроу. И двете реклами включват епизодични роли от приятеля на Макконъхи и колега от „Истински детектив“ Уди Харелсън.

Salesforce последно рекламира в Super Bowl през 2022 г. с 60-секунден спот, в който също участва Макконъхи. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Росен Карадимов: Проверките доказват, че еврото се използва като повод за повишаване на цените
1000 лв. глоба и 3 месеца без книжка, ако шофираме в аварийната лента
Спират движението на метрото между станциите "Сливница" и "Обеля" от днес
Ответни мита: Кои страни от ЕС биха могли да бъдат най-засегнати?
Лос Анджелис съди Airbnb за предполагаемо завишаване на цените след горските пожари
България успешно се конкурира с Франция и Италия по производството на черен хайвер
Насочила ли се е гейминг индустрията към нов крах?
Европейските страни, в които има най-добър баланс между работа и личен живот