Рекламите на Super Bowl LIX: Salesforce

Рекламите на Super Bowl LIX: Salesforce

Компанията за облачен софтуер Salesforce рекламира в Super Bowl с две 30-секундни реклами, и двете излъчени през третата четвърт, предава Marketing Dive. 

Първата реклама, „Dining Alfiasco“, е с участието на Матю Макконъхи, който се озовава под дъжда, настанен на външна маса в заведение за хранене, тъй като в приложението за резервации, което използва, липсва Agentforce, AI агентът на Salesforce. Спотът се основава на кампанията на марката „Попитайте повече за AI“, която стартира миналата година.

Другата 30-секундна реклама, „Gate Expectations“, показва как Макконъхи бърза към портата си на Хийтроу. И двете реклами включват епизодични роли от приятеля на Макконъхи и колега от „Истински детектив“ Уди Харелсън.

Salesforce последно рекламира в Super Bowl през 2022 г. с 60-секунден спот, в който също участва Макконъхи. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Доналд Тръмп и Владимир Путин ще се срещнат в Аляска на 15 август
Доналд Тръмп обяви, че е помирил "завинаги" Армения и Азербайджан
Зеленски отхвърля предложението на Тръмп за размяна на територии с Русия
Южна Корея стартира проект за национален AI модел в технологична надпревара със САЩ и Китай
По какво се различават богатите хора от останалите?
Журналист с две номинации за награда „Еми“ оцеля шест нощи сред дивата природа в Норвегия
Защо застрахователите се притесняват, че светът скоро може да стане незастраховаем
Axios: „Тайният клуб“ Dialog събира топ бизнесмени и политици в луксозни имоти край Вашингтон