Рекламите на Super Bowl LIX: T-Mobile
Реклама
Обновена 00:15ч., 01.03.2025
T-Mobile рекламира по време на Super Bowl с 60-секунден спот, излъчен през първото тримесечие, предава Marketing Dive.
Рекламата „Нова ера в свързаността“ служи за обявяване на публичната бета версия на T-Mobile Starlink - сателитната услуга на телекома, разработена в партньорство със Starlink, собственост на SpaceX.
Спотът, който е създаден с Panay Films и режисиран от Louis Leterrier, представлява 12-ото участие на T-Mobile в Super Bowl.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Шест съвета за избор на най-добрата PR агенция за вашата компания
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Все по-малко хора търсят убежище в Германия
Свят |От КНСБ предлагат друго мерило за доходите на българина
България |Шест съвета за избор на най-добрата PR агенция за вашата компания
Маркетинг |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
Технологии |Все по-малко хора търсят убежище в Германия
Свят |Тръмп заплаши Нигерия с военна намеса заради убийства на християни
Свят |От КНСБ предлагат друго мерило за доходите на българина
България |Цитат на деня
Цитат на деня |Зеленски с пакет от мерки за подпомагане на украинците през зимата
Свят |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.