Рекламите на Super Bowl LIX: T-Mobile

Рекламите на Super Bowl LIX: T-Mobile

T-Mobile рекламира по време на Super Bowl с 60-секунден спот, излъчен през първото тримесечие, предава Marketing Dive. 

Рекламата „Нова ера в свързаността“ служи за обявяване на публичната бета версия на T-Mobile Starlink - сателитната услуга на телекома, разработена в партньорство със Starlink, собственост на SpaceX.

Спотът, който е създаден с Panay Films и режисиран от Louis Leterrier, представлява 12-ото участие на T-Mobile в Super Bowl. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Прогноза: Жилищата ще станат все по-недостъпни за българина
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната
Заради изтичане на информация: Отлага се гласуването на доклада за напредъка на Северна Македония по пътя към ЕС
България очаква конвергентния доклад за еврозоната
„Отвратителна мерзост“: Мъск разкритикува законопроект на Тръмп
Тръмп: Постигането на сделка със Си Дзинпин е изключително трудно
Премиерът: В режим на плавно въвеждане на еврото сме, трябва да има спокойствие и предвидимост