Връзката с клиента наистина е важна

Връзката с клиента наистина е важна

Отличните услуги, които се предоставят на клиентите, могат да помогнат за увеличаване на заплатите на служителите. Продажбата на продуктите е само един от аспектите на бизнеса, но клиентите имат нужда да осъществят положителна връзка с компанията, когато позвънят и отправят питане.

Мениджърите, които се занимават с продажби, трябва да се фокусират върху връзката между техните представители и услугите, които предлагат.

Най-добрата политика в тази област е търсенето и получаването на обратна връзка от клиентите. По телефона представители на компанията  могат да проучат мнението на клиентите относно ползваните продукти. Клиентите могат да отправят положителни критики към продавачите веднага след тяхната намеса, сочи проучване на All Business.

Търговците трябва да покажат заинтересованост, когато отговарят на въпроси относно продуктите, които предлагат. Проучване на пазара показва, че значително увеличение на бизнеса се наблюдава, когато компаниите реагират веднага. Най-важното нещо е да се подчертае, че компаниите предлагат повече от продукт, а именно отношение към клиентите си.

Иновативният сайт Zendesk предлагат такова решение, при което система събира записи на мениджърските решения. Представителите могат да управляват клиентската си база, да получават коментари относно продажбите и да направят преглед на продуктите чрез сайта на Zendesk.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ