Leader's Hub БРОЙ /// Мениджър 05/24

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Случаят със служителя, който не прави това, което обещава

Как трябва да постъпи прекият ръководител?

Автор:

Венцислав Савов

Снимки:

Личен архив

Случаят със служителя, който не прави това, което обещава

Как трябва да постъпи прекият ръководител?

Случаят със служителя, който не прави това, което обещава
quotes
Позитивният и забавен характер на Иглика Р. се харесва на всички. Тя е бъбрива и понякога леко разсеяна. Определят я като душата на екипа и всички искат да общуват с нея. Прекият ѝ ръководител обаче има едно наум. Причината е, че Иглика често поема служебни ангажименти, които не изпълнява. Не може напълно да се разчита на нея. Винаги намира причини, с които да се аргументира защо не може да свърши работата, която е обещала. Затова с нея винаги се налага да работи и втори колега, който да „покрива“ пропуските ѝ. Как трябва да се постъпи в тази ситуация? Избягвайте модел, в който един е „душа“ на цял екип Димитър Бончев, председател на СД на Агенция за събиране на вземания Възможно е Иглика лесно да възприеме насоки, с които да промени и подобри работата си. Дали Иглика преценява трудно възможностите си да свърши в срок поетите ангажименти? Дали не ги поема от желание да облекчи колегите си и да подкрепи развитието на компанията, но има проблем в приоритизирането на задачите или управлението на времето? Или се наблюдава липса на умения и компетенции, или има страх да поема отговорности, без да разчита на другите, съответно да споделя с тях успеха или неуспеха от резултата? Н...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg