ArtVista БРОЙ /// Мениджър 03/2024
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Извън клишето
Криейтив агенции изстрелват рекламата на друго ниво
Извън клишето
Криейтив агенции изстрелват рекламата на друго ниво
Рекламата като бизнес, работа и творчество няма да загине въпреки ударното навлизане на изкуствения интелект (AI), докато в нея има агенции, които не следват сляпо модата на деня, а мислят стратегически; провокират и клиентите, и себе си да изследват нови територии; създават реклами, които надхвърлят нуждите на марките тук и сега, превръщайки се във визионери. Ето три от тях:
Дръзки и нестандартни
Giant Spoon определено преобръща с главата надолу правилата на играта в рекламната индустрия: и като използване на медиите, и като маркетинг похвати, и като заиграване със символи от поп културата. Тази констатация особено личи в работата на агенциите за клиенти като Netflix, American Express и Savage X. Дръзка и нестандартна в подхода си към всяка задача, Giant Spoon е новатор в рекламния криейтив. Компанията провокира клиентите си да мислят извън клишето, а те самите непрекъснато излизат от зоната си на комфорт.
Giant Spoon са майстори на визуалните спектакли. За четвъртия сезон на научнофантастичния сериала Stranger Things на Netflix агенцията създаде 12-минутна анимация, която излъчва върху фасадата на емблематичния небостъргач „Емпайър Стейт Билдинг“ в Ню Йорк. Така го превръща в платно с мистериозна пукнатина, разкриваща пор...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
|
Ключови думи
реклама
медии
рекламни агенции
креативност