Козметичен лидер отпразнува 30 годишен юбилей с партньори от цяла Европа

Козметичен лидер отпразнува 30 годишен юбилей с партньори от цяла Европа

Професионалисти в сферата на козметиката от цяла България и близки гости от Франция, Италия и Израел, отпразнуваха тридесетия юбилей на един от първите дистрибутори на професионални козметични продукти и апаратура в България. Събитието, което се проведе в ивент център “Пиротска 5”,  бе отбелязано с изискан коктейл и пъстра програма с любими български артисти, като Папи Ханс, група Ginger Groove, Троп’Ангелес, NANA Dance Project, DJ DESSY и младата певица Vladi. 

 “Растем, но не стареем! 30 години работим за вас и за красотата! Благодарим, че сте до нас!” - с тези думи основателят на  "Antoanette The Hair and Beauty Business" Антоанета Цветанова откри събитието, което се проведе в столичния Event centre "Пиротска" 5

Антоанета Цветанова стартира бизнеса си през октомври 1993 г. и поставя основите на професионалната индустрия за красота у нас. Тя обучава козметици и други специалисти в сферата на beauty услугите и е лидер, и посланик на примери и добри практики в сферата на бюти мениджмънта. Тя е един от първите вносители на иновативни разкрасителни процедури и продукти в България, каквито са ултразвуковата технология и неинвазивната мезотерапия. Организира и провежда първото обучение на 15 български козметици в  Париж през 2000 г., а през 1992 г. е част от световните професионални търговски изложения в Лондон, Болоня и Барселона.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?