Meta намалява цените на абонаментните планове за Facebook и Instagram в ЕС с 40%
Meta намалява цената на абонаментните си версии без реклами във Facebook и Instagram с 40% за потребителите в Европейския съюз, за да се съобрази с регулаторните изисквания в региона, пише Си Ен Би Си.
Компанията за социални мрежи предлага на потребителите от ЕС достъп до Facebook и Instagram безплатно, ако се съгласят да получават реклами въз основа на ограничен набор от потребителски данни, се посочва в блога на компанията.
Meta дебютира абонаментна услуга без реклами за ЕС през октомври 2023 г. поради регламент на ЕС, предназначен да ограничи антиконкурентните практики от страна на технологичните компании. Абонаментната услуга влезе в сила, след като регионалните регулатори глобиха компания с над $400 милиона за нарушаване на законите на ЕС за поверителност на данните.
„Промените, които обявяваме днес, отговарят на изискванията на регулатора на ЕС и надхвърлят това, което се изисква от законодателството на ЕС“, написа президентът на Meta Ник Клег във вторник в социалната мрежа Threads.
Компанията съобщи, че ще намали цената на своята месечна абонаментна услуга за ЕС от 9,99 евро на 5,99 евро за настолни потребители и от 12,99 евро на 7,99 евро за потребители на iOS и Android.
Ако потребителите в ЕС изберат „по-малко персонализираната опция“ за безплатен достъп до Facebook и Instagram, те ще виждат реклами, които „може да са по-малко подходящи за интересите на дадено лице“, посочи компанията. За тази версия Meta каза, че ще показва реклами въз основа на „минимален набор от точки от данни“, включително възраст, пол, местоположение на потребителя и как се използва с реклама.
Освен това потребителите в ЕС, които изберат безплатната опция, също ще виждат реклами без възможност за пропускане, които са предназначени да „предоставят стойност на рекламодателите“, добавиха от Meta.
Строгите регулации на ЕС повлияха на способността на Meta бързо да дебютират с нови услуги в региона в сравнение с по-малко регулирани територии като САЩ. През 2023 г. например на компанията ѝ отне почти половин година, преди да пусне своята социална мрежа Threads в ЕС, след като вече го бе направила в САЩ през лятото на същата година.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Премиерът на канада се извинил на Тръмп за реклама с Рейгън, която разгневи американския президент
Политика |Капиталови разходи за 380 млрд.долара: Печелившите и губещите от бума на AI през това тримесечие
Технологии |Румен Радев: Само партията, която лично аз обявя, може да бъде моя партия
Политика |Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Свят |Кохер от ЕЦБ отчита подобрение на икономическите данни за еврозоната
Финанси |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Неидентифициран дрон предизвика закъснения и отклонени полети на летището в Берлин
Свят |Времето: Слънчево със сутрешни мъгли
България |Румен Радев: Само партията, която лично аз обявя, може да бъде моя партия
Политика |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.