Българите възприемат родината си като роза, море и минерални извори
93% от българите възприемат родината си като роза, 83 на сто - като море и 73 на сто като минерални избори. Това показва проучване, представено от министъра на туризма Николина Ангелкова.
Според изследване в 11 държави, направено сред 8000 респондента, които никога не са посещавали България, 49 на сто си представят България като море, 39 на сто - като слънце и около 30 на сто - като роза.
Министър Ангелкова посочи, че до десетина дни ще бъдат представени графичните изображения на новото туристическо лого. Министърът информира, че вече е „изчистена" с изпълнителите творческата концепция и заяви, че повече пари за ново лого не са давани и няма да се дава допълнително за новия проект.
Ангелкова представи и целите, които нейното министерство си е поставило, а именно превръщането на България в целогодишна туристическа дестинация, разпознаваема от всички и възприемане на разбирането, че туризмът е индустрия.
„В рамките на 3 месеца работа фокусът бе в законодателството, в приемане на 2 наредби - за единна система за туристическа информация и за информационна обезпеченост. Предстоят и промени в Закона за туризма, свързани със създаване на благоприятни условия за ски туризма", каза Ангелкова, цитирана от БГНЕС. Тя поясни, че в закона за туризма ще се съдържа и платформа за туристическите атракции. До момента 160 общини са изпратили информация, като става ясно, че на територията им има 2240 броя туристически атракции, но до 250 от тях няма инфраструктурен достъп. Остават още 104 общини, които трябва да пратят данни за платформата.
„Ще се опитаме да наложим такса на всички туристически обекти, която да отива за социализацията на дадения обект. Стартирали сме етапа по изясняване на статута на националните курорти и до края на март работната група трябва да представи резултати”, обясни Ангелкова.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.