Тесла, къде ми е колата?

Тесла, къде ми е колата?

Макар електромобилите масово да се рекламират като основно средство за борба с климатичните промени, наред със соларните модули и вятърните турбини, това, което много представители на индустрията не осъзнават/премълчават, е, че тези превозни средства могат да бъдат силно уязвими към заплахи, свързани с киберсигурността.

Според доклад на Deloitte Canada 84% от кибератаките срещу превозни средства са извършени дистанционно, като 50 на сто датират от последните две години. Това показва, че проблемите с киберсигурността в сектора вероятно ще се увеличат през следващите няколко години с по-бързото и по-широко навлизане на електромобилите.

Какво би станало, ако хакерите внедрят зловреден софтуер в хиляди, а защо не в милиони превозни средства?

Търсете „Мениджър” в разпространителската мрежа в цялата страна и в платформата за дигитално четене zinzin.bg

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Мъск обяви тотална война: Тръмп е в досиетата Епстийн
Тръмп: Може би е по-добре да оставим Украйна и Русия да се борят известно време
Златен дъжд: Кои са най-печелившите акции от европейския отбранителен сектор?
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Tesla загуби $150 млрд. от оценката си заради кавгата между Тръмп и Мъск
Митове и реалност: Ще плаща ли България чужди дългове, когато влезе в еврозоната?
Дьо Гало: Франция не може да продължава да увеличава държавния си дълг