Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Свежи идеи за благотворителност, от които всеки печели
Да печелиш от благотворителност звучи кощунствено! Да печелиш за благотворителност обаче е нещо съвсем друго. Но в днешно време става все по-трудно хората да бъдат убедени да даряват, още повече, че каузите далеч надхвърлят лимита, който всеки е склонен да отдели, за да помогне. Тук ще ви разкажем за няколко оригинални идеи от цял свят, които се отличават в морето от традиционни кампании, защото са така замислени и реализирани, че всеки печели.
Маратоните, както и други масови спортни прояви отдавна са една от най-често използваните форми на благотворителни акции за набиране на средства. Независимо от високото съзнание на жителите от страните на Западна Европа и САЩ, броят на участниците в тях съвсем не е толкова голям, колкото всеки път очакват организаторите. Новият сайт Plus 3 Network, създаден в Калифорния идва с мисията да помогне на всички негови посетители да превърнат всяка своя крачка в набиране на средства с идеална цел.
Друг пример в тази посока е easiestgive.com. “Easiest Give” е стопанска организация, която разработва оригинален инструмент за максимално опростяване и облегчаване на процеса на дарения, които различни организации искат да направят на нуждаещите се.
Базираната в Ню Йорк компания Choose Change ATM е открила лесен и в същото време оригинален начин да добави социален елемент в бизнеса си. Тя разположила на ключови точки по градските улици банкомати, чрез които всеки може да направи дарение за благотворителна организация по свой избор.
Интернет магазинът за подаръци LavishGiving реши да направи своите потребители филантропи, като даряват 20% от стойността на покупките си за благотворителни цели по свой избор. Схемата е проста - 7 дни след извършване на онлайна покупка, клиентът получава по пощата специална карта – т.нар.Good Card, на която са изчислени заявените от него в момента на плащане 20% от стойността на покупката. Впоследствие той дарява сумата на организация, която избира на специално създадения за целта сайт Network for Good’s website - съвсем не лоша идея най-обикновен магазин за подаръци да се открои след многобройните конкуренти и да привлече вниманието на потребителите с чувство за дълг.
Do Good 4 Debt е осъществената идея на възпитаника на Оксфорд Ян Уелас. Той създава онлайн борса, която помага на студенти да изплатят кредитите си за обучение чрез благотворителна работа. Do Good 4 Debt си сътрудничи с английски благотворителни компании, които погасяват дълговете на студенти, приели да работят на доброволни начала с благотворителна цел. Идеята да организира мащабна онлайн борса от такова естество хрумнала на Ян през 2005 г., когато самият той работел в една фабрика, за да погаси кредита с в размер на 14 хил. паунда. Той научил, че собственикът на предприятието не прави дарения за благотворителни каузи, защото не вярвал, че парите ще бъдат използвани по предназначение. Тогава Ян измислил схемата, от която всички имат изгода: благотворителните организации получават безплатни сътрудници, а те от своя страна погасяват дълговете си напълно или частично в степен, така че остатъкът да не ги затруднява.
А хотелската верига Sage Hospitality измисля най-оригиналната маркетинг идея за популяризиране на своите обекти, като се докосва до деликатната струна на благотворителността. Веригата излиза със следното предложение – всеки, който пожертва пълен работен ден за благотворителна дейност, срещу справка от местоработата му потвърждаваща доброто дело, получава 50% намаление при настаняване във всеки от 53-те хотели на веригата.
Слоганът на кампанията е: „Пожертвай ден – получи нощ”
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.