AdVenture БРОЙ /// Мениджър 11/2025

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Родени със смартфон в ръка

Старият маркетинг умира, Алфа поколението ражда нови правила на играта

Снимки:

Claire’s

Родени със смартфон в ръка

Родени със смартфон в ръка

Старият маркетинг умира, Алфа поколението ражда нови правила на играта

Родени със смартфон в ръка
През 2024 г. Claire’s лансира The Collab, с която подчертава влиянието на поколенията Z и Алфа. В кампанията участват седем млади таланти - най-малкият е едва на 7 години. Децата не само представят марката, но и участват в създаването на колекцията
quotes
Поколението Алфа (Generation Alpha) е най-новата генерация в човешката цивилизация. До момента вече са се родили почти 2 милиарда Алфа деца. Това поколение често е наричано iGeneration, Digital natives 2.0, или Gen Glass (деца, израснали пред „стъкло“ – екраните на смартфони, таблети, лаптопи, телевизори, VR/AR очила). Много специалисти смятат, че именно Алфа са тези, които са най-добре подготвени за всички неизвестни предизвикателства на бъдещето. Какво е най-характерно за Алфа поколението? Буквално родени със смартфон в ръка. Най-технологично грамотното и най-социално осъзнато поколение досега. Те имат силен афинитет към автентичността, интерактивността и геймификацията. Застъпници за устойчивост и положителна глобална промяна, проактивни към екологията и социална справедливост. Изключително кратък „прозорец“ на внимание – ако не бъдат „хванати на кукичката“ в първите 3 секунди от съдържанието (което в 99% от случаите е видео), просто да забравим за тяхното внимание. Ако се опитваме да продадем нещо на това поколение, маркетинг стратегията трябва да е съобразено с тези им особености. Защо марките трябва да ухажват Алфа генерацията? Въпреки че в момента са най-младото поколение, което все още няма собс...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg