Бизнесът на германските производители на луксозни автомобили отново процъфтява

 Бизнесът на германските производители на луксозни автомобили отново процъфтява

Година след най-мрачната година за германските производители на луксозни автомобили през последното десетилетие,  бизнесът изглежда по-добре от всякога, пише Блумбърг.

Днес BMW се присъедини към конкурента си Mercedes-Benz в отчитането на рекордни доставки на превозни средства през първото тримесечие, подкрепени главно от експлозивното търсене в Китай. И двете компании регистрират особено голям ръст на продажбите при плъгин хибридите и изцяло електрическите автомобилите.

Продажбите на BMW, Mini и Rolls-Royce достигнаха 636 606 бройки през първите три месеца на 2021 г., съобщи днес базираният в Мюнхен производител. Доставките в Китай са се удвоили, като на фона на предстоящия дебют на моделите iX  и i4 coupe в страната, очакванията са BWM да достави повече от 100 хил. напълно електрически автомобила до своите клиенти през 2021 г.

Същевременно с това продажбите на превозни средства с марката Mercedes скочиха с 22% на годишна база до 581 270 бройки през първото тримесечие. Този резултат отново се дължи на Китай, където продажбите са нараснали  с 60% в сравнение с първото тримесечие на миналата година.

Компанията е получила 20 хил. поръчки за изцяло електрическия модел EQA, като до края на годината тя ще пусне на пазара още три нови електромобила.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ