Един автомобил, много възможности

Един автомобил, много възможности
Годината е 2016. На пазара се появява Megane IV. Дългоочакван модел, който даде нова посока на Renault. Автомобилът е модерен, високотехнологичен и с много екстри. Новото поколение бързо се превърна в сериозен играч в C-сегмента, като за две години продажбите надхвърлиха 300 000.
Четвъртото поколение на Megane се предлага в хечбек, седан, комби, спортна версия и разбира се върхът на сладоледа - R.S.
Освен разновидностите на купето бъдещите собственици на Megane имат голям избор на екстри, модификации, персонализации. С две думи Renault толкова са се подготвили, че могат да отговорят на почти всеки каприз.
Изгря звезда
[[{"fid":"328269","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"6":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":533,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"6"}}]]
Изключително стилен и оригинален хечбекът даде старта на новото поколение Megane. Автомобилът впечатли с дневните лед светлини във формата на буквата „С” и задните, които обхващат почти целия багажник. Отвътре моделът изненада с много иновации и висококачествени материали.
Цялата гама на Megane е оборудван със системи, повечето от които са характерни за по-висок клас автомобили. Има безконтактно отключване и start/stop система. Разполага със сензорно арматурно табло, със 7-инчов TFT дисплей, чрез който можете да наблюдавате почти всички параметри на колата.
[[{"fid":"328270","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"7":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":533,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"7"}}]]
В централната конзола се откроява стилната мултимедийна тъчскрин система, наречена R-Link 2. Чрез нея шофьорът има достъп до абсолютно всички системи на автомобила – от управлението на музиката, през климатизацията и навигацията, до настройване на окачване, двигател и т.н. R-Link 2 идва стандартно с хоризонтален 7-инчов дисплей, като той може да бъде заменен с 8,5-инчов вертикален. Както при стандартните таблети и смартфони, при R-Link 2, началните страници могат да бъдат персонализирани благодарение на уиджети, които позволяват бърз и лесен достъп до вашите любими функции. Благодарение на гласовата команда можете също така да контролирате някои от параметрите като например телефонията, навигацията, приложенията и музиката, при това без да изпускате пътя от поглед.
Четвъртото поколение Megane има иновативна система, наречена Multi-Sense, чрез която задавате параметрите на вашия автомобил, в зависимост от вашите желания, настроения и начин на каране. Имате избор от пет режима - „Комфорт“, „Неутрален“, „Спортен“, „Персонализиран“, „Икономичен“. (повече за модела)
Стилни в ежедневието
[[{"fid":"328267","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"4":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":450,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"4"}}]]
След хеджбекът премиера направи седанът. С него Renault достигна до по-деловите клиенти, които се нуждаят от повече простор и лукс. Изваяните форми, агресивната предница и светлинният почерк отпред и отзад са някои от неповторимите характеристики във визията на Renault Megane седан. Особено стилен е панорамният покрив, нещо, което рядко се предлага дори в по-високите класове.(повече за модела)
Megane Grandtour – автомобилът с впечатляващ багажник
[[{"fid":"328264","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":533,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
През 2017 г. Renault превърна Megane в семеен автомобил, пускайки комби версия, наречена Grandtour. Моделът порасна спрямо предшественика си с 45 мм., до 4,63 м. Широк е 1,81 м, а междуосието е рекордно за класа – 2,71 м. Тези размери дават повече пространство за пътниците и за багажника, който е с обем от 580 литра. Освен това предните седалки в новия Megane Grandtour се накланят напред, за да може да се натоварят предмети с дължина до 2,7 метра, показател, с който никой друг конкурент в този клас автомобили не може да се сравнява. (повече за модела)
Renault Megan GT – автомобил, възбуждащ сетивата
[[{"fid":"328268","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"5":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":533,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"5"}}]]
След като отговори на нуждите на визия, лукс и големина, беше ред да се достигне и до любителите на по-високите скорости. Megane GT се явява връзка между стандартния хечбек и топ версията – Megan RS. Цялостната стойка и поведение на Megan GT излъчва агресия. Муцуната е с подчертани спортни елементи, открояващи се най-вече в раздутата броня и хромираните детайли. Отзад двете трапецовидни тръби на ауспуха, разположени до дифузьор, допълват мускулестата визия.
1,6-литровият агрегат с турбо и мощност от 205 конски сили, разработен от Renault Sport е впечатляващ. Въртящият момент е 280 Нютон метра. Този двигател ще ви накара да се почувствате победители. Ускорява от 0 до 100 километра в час за 7,1 секунди и развива максимална скорост от 230 километра в час. За смяната на предавките се грижи 7-степенната автоматична трансмисия с два съединителя. (повече за модела)
Системата за пълно управляемо шаси 4Control прави чудеса
Иновативната система 4Control бе монтирана в Megane GT. При движение до 80 км/ч, 4Control позволява на задните колела да завиват в противоположна посока на предните, което значително подобрява маневреността. При скорост над 80 км/ч задните колела завиват в същата посока като предните, което подобрява значително пътното поведение на автомобила, особено при висока скорост и завои. С 4Control воланът изисква 40% по-малко завъртане в сравнение с идентичен автомобил, но без тази система. Благодарение на това управлението по усукани пътища с висока скорост е истинско удоволствие. Воланът не е твърд, както при повечето спортни автомобили, но е много директен и прецизен.
Megan R.S. – след когото ще се обърнете
[[{"fid":"328263","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":533,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
В средата на 2018 г. на пазара се появи резачката на Renault - Megan R.S., връзката между обикновената кола и състезателната.
Megane R.S. е истинско удоволствие за любителите на високите скорости. Под предния му капак се крие малък звяр - 1,8-литров двигател с турбо и мощност от 280 конски сили, разработен от Renault Sport. Въртящият момент е 390 Нютон метра, наличен в диапазона от 2400 до 4800 об./мин. От 0-100 прави за 5,8 секунди. (повече за модела)
Нов двигател с повече мощ
[[{"fid":"328272","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"8":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":600,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"8"}}]]
Последната новост в Megane е обновеният 1,3-литров бензинов двигател, който идва да отговори на повишеното търсене на автомобили с такъв вид гориво. Той е с турбокомпресор с директно впръскване на горивото, разработен съвместно с алианса Renault-Nissan-Mitsubishi и Daimler.
Агрегатът се предлага в два варианта – със 115 и 140 конски сили. Максималният въртящ момент е 240 Нм, което е с 35 Нм на предишния модел. Увеличената мощност се усеща силно най-вече в ниските обороти. Колата е много по-пъргава и позволява по-бързо изпреварване.
Бензиновият TCe двигател съчетава най-новите иновации, включително Mirror Bore Coating (плазмено покритие) – технология за покритие на цилиндрите, използвана за двигателя на Nissan GT-R с цел увеличаване на енергийната ефективност чрез намаляване на триенето и оптимизиране на топлопроводимостта. Други технологии като директно впръскване на горивото под налягане, увеличено до 250 бара, и специален дизайн на горивната камера за оптимизиране на въздушно-горивната смес са внедрени с цел увеличаване на удоволствието от шофирането и намаляване на разхода на гориво и CO2 емисиите.
Технологията за двойно променливо газоразпределение на клапаните също е включена в новия двигател. Тази система контролира всмукателния и изпускателния клапан като функция на начина на употреба на двигателя. Резултатът е по-висок въртящ момент при ниските обороти наред с по-висок и по-постоянен въртящ момент при по-високите обороти на двигателя за значително подобрено удоволствие от шофирането и ускорение.
Може още много да ви разказваме за Renault Megane, но най-добре е лично да се убедите в неговите качества. Тествайте го!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.