Huawei планира производство на собствени електрически автомобили?

Huawei планира производство на собствени електрически автомобили?

Китайският технологичен гигант Huawei планира да започне производство на електрически автомобили със своята марка, става ясно от репортаж на Ройтерс, цитиран от Блумбърг.

Китайската компания може да започне производството още тази година, казват източниците на Ройтерс. Huawei води преговори с Сhаngаn Аutоmоbіlе и дpyги пpoизвoдитeли за използване на заводите им за производство на собствени електрически автомобили.

Говорител на компанията отрече тя да има такива планове.

„Huawei не е производител на автомобили“, коментира той пред Блумбърг, след като по-рано отговори по-същия начин на Ройтерс. От компанията посочват, че са само доставчик на компоненти за производителите на коли.

Китайската компания, която за кратко стана най-големият производител на смартфони в света -номер едно през второто тримесечие, но чак на шеста позиция през четвъртото, изпитва проблеми с поддържането на бизнеса си за потребителска електроника след множеството санкции на администрацията на бившия президент на САЩ Доналд Тръмп.

Телекомуникационният гигант води преговори и с BAIC BluePark New Energy Technology Co., която е собственост на BAIC Group. В миналото Huawei е разработвал технологии за електрически автомобили, включително софтуер, сензори и 5G комуникационно оборудване.

На фона на новината акциите на BAIC BluePark с 8,02% , а тези на Changan Automobile – с 5,22%.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Украинските мъже на възраст между 18 и 22 години вече ще може да преминават свободно държавната граница
„Диамантеният крал“ и последен романтичен партньор на Жаклин Кенеди почина на 95 г.
Забраната за смарт устройства в клас влиза в сила от ноември
Германия предупреждава за предстоящ колапс в пивоварната индустрия на страната
Пантерата се завърна: Забелязаха я в село край Тутракан
Германската автомобилна индустрия е съкратила над 50 000 работни места за година
Най-опасните грешки на новите предприемачи в дигиталния маркетинг