Идва изцяло нов Porsche Cayenne
Третото поколение на Porsche Cayenne ще бъде официално представено пред широка публика до дни. Автомобилът е напълно преработен. Задвижването и шасито, както и дисплеят и концепцията за управление, са проектирани наново, за да увеличат още повече връзката между спортния характер и комфорта.
Новият Cayenne е преминал сложна и предизвикателна серия от тестове. Провеждани в цял свят и при екстремни условия, тестовете гарантират, че SUV автомобилът отговаря на най-високите изисквания за качество на Porsche. При условия, вариращи от минус 45 градуса до плюс 50 градуса, прототипите и предсерийните автомобили са изминали общо около 4,4 милиона тестови километра.
Основната цел на сложния процес на тестване е да се постигне идеален баланс между множеството компоненти, някои от които са разработени специално за Cayenne. За новото поколение Cayenne - наричано Е3 в Porsche - този процес е започнал още през 2014 г. със силови агрегати и е продължил до днес с прототипи и предсерийни автомобили. Освен все по-точните виртуални симулации, тестването в реални условия все още е високо ценено в Porsche и представлява последния тест за всеки нов модел, произведен от щутгартския производител на спортни автомобили.
Пълният тест на автомобила се прилага, за да хармонизира взаимодействието на всички индивидуални компоненти и да тества оперативната стабилност и работата на функциите, ориентирани към клиента. Целта е винаги да се покриват най-високите изисквания за качество в Porsche.
По-специално този процес преминава през сурови тестове за издръжливост на Hydropuls, хидравлични тестови съоръжения, които прилагат изкуствени вибрации на шасито и каросерията. Тестовете включват и реалистични тестове за оперативна стабилност на път и офроуд на тестовата площадка на Porsche в центъра за разработка във Вайзах или тестове за издръжливост на и извън площадката. Жизненият цикъл на автомобила се симулира при условия, които са толкова тежки, че е малко вероятно да се случат, докато клиентът притежава автомобила. При ежедневни условия в градски трафик, по провинциални пътища и магистрали автомобилът изминава до 240 000 км за няколко месеца на смени.
За да се симулира изключително натоварване, прототипите на новия Cayenne биват тествани по цял свят, включително по състезателни писти, традиционно използвани от Porsche, за да тества моделите си: В Германия се използват пистите Хокенхаймринг и особено предизвикателната Нюрбургринг-Нордшлайфе. В Италия тестовите автомобили са подложени на щателни тестове при продължителна работа на 12,6-километровата високоскоростна писта в Нардо. Материалите, сензорите и електрониката трябва да докажат качеството и издръжливостта си при различни метеорологични условия - при плюс 50 градуса по Целзий по пясъчните дюни на Дубай (ОАЕ) и по прашни склонове в Долината на смъртта (САЩ), както и при минус 45 градуса по Целзий по снеговете и ледовете на Аляска (САЩ). Третото поколение Cayenne е трябвало да издържи и на задръстения трафик в горещите и влажни условия на китайските градове, да се справи с тестови писти в Швеция, Финландия и Испания и е бил транспортиран до Южна Африка, Япония и Нова Зеландия, за да премине подробни тестове на път и офроуд.
Световната премиера на новия Cayenne е на 29 август 2017 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.