Renault и Dacia затвърждават лидерска позиция на българския пазар
Renault и Dacia затвърждават лидерската си позиция на българския пазар за шеста поредна година. В рамките на безпрецедентната ситуация в България през 2020 г. Groupe Renault отбелязва спад в продажбите от 26,4% при спад на пазара от 36,8%. По този начин пазарният дял на марките Renault и Dacia в страната нарастват със съответно 2,8 и 0,7 пункта.
Марката Dacia регистрира 3643 продажби, пазарен дял от 13,22% и за осми пореден път заема лидерското място на пазара в България. След рекордно успешната 2019 г. Dacia Duster, традиционният бестселър на марката, отбелязва спад в продажбите от 43,7%, но за пореден път успява да премине прага от 1000 продадени автомобила. Благодарение на конкурентните си качества по отношение на ефективност и икономичност, новото двугоривно ECO-G предложение съставлява 47% от общите продажби на Duster.
През 2021 г. Dacia България ще лансира два дългоочаквани модела – третото поколение на легендарната Dacia Sandero и третата революция на марката в автомобилната индустрия – достъпния електромобил Dacia Spring.
Марката заема второ място за шеста поредна година с 3204 продадени автомобила и 10,11% пазарен дял. Стабилното представяне на марката и през 2020 г. се дължи главно на новолансираните модели в сегмент B в началото на годината – Clio, Captur и ZOE, както и на лидерската позиция в сегмента на вановете за Renault Master.
Представено за първи път на Автомобилен салон София 2019, петото поколение на Renault Clio посреща висок интерес през 2020 г. Със своите 1466 продажби моделът е най-продаваният нов автомобил в България.
По-добро във всяко отношение, сред които пробег, дизайн, функционалности и решения за зареждане, новото Renault ZOE генерира 275% повече продажби от 2019 г. и е съществена част от електрическата експанзия в България.
2021 г. ще бъде ключова за марката за професионалисти Renault PRO+ и към лидера в лекотоварната гама, Renault Master, ще се присъединят новите Renault Express, Kangoo, Kangoo Van, Trafic Combi и луксозният Trafic SpaceClass. Новости няма да липсват и в гамата леки автомобили с нови лансирания на E-TECH хибридни версии и купе-кросоувърът Renault Arkana.
Освен атрактивните си модели, през 2020 г. Groupe Renault задържа интереса на клиентите си и запазва лидерските си позиции благодарение на гъвкавото си отношение и готовността за адаптация. В началото на извънредното положение компанията предлага нов финансов продукт, предоставящ на клиентите 6-месечен гратисен период за старт на плащане на месечните вноски при сключване на лизингов договор за нов автомобил без допълнително олихвяване, от който са се възползвали близо 10% от частните клиенти на марките. Благодарение на множеството нови дигитални платформи и решения, лансирани в контекста на социална дистанция каналите на Renault и Dacia генерират 104% повече онлайн запитвания в сравнение с 2019 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.