Renault си постави мащабни цели

Renault си постави мащабни цели

Френският автомобилостроител Renault обяви днес, че половината от моделите му до 2022 година ще бъдат хибридни или електрически, а освен това инвестира сериозно в роботизирани коли с висока степен на автоматизация, предаде Асошиейтед прес.

Стратегическият план, представен днес, има за цел до 2022 година да увеличи приходите на Renault до 70 милиарда евро (82,2 милиарда долара) спрямо 51 милиарда евро миналата година, отчасти чрез удвояване на продажбите извън традиционните пазари в Европа - особено Русия и Китай.

Плановете отразяват намерения, изложени миналия месец, от обединението Renault - Nissan - Mitsubishi, което е най-големият автомобилопроизводител по продажби в света. Много от новите цели на Renault зависят от спестяването на пари, чрез споделяне на платформи и разработки с Nissan и Mitsubishi.

Президентът и главен изпълнителен директор на компанията Карлос Гон каза, че Renault се стреми да продава над 5 милиона автомобила годишно до 2022 година спрямо 3,2 милиона миналата година.

Тъй като са засегнати разпоредбите срещу емисиите от двигателите с вътрешно горене, а шофьорите търсят все повече автомобили, които сами се справят, Гон иска да позиционира Renault като основен играч на масовия пазар за електромобили и безпилотни коли.

Компанията планира да предложи 8 напълно електрически модела и 12 хибрида до 2022 година спрямо 19 дизелови или бензинови, продавани по света, каза Гон.

Renault цели да произвежда 2 милиона автомобила годишно извън Европа спрямо 750 000 коли през 2016 година, като засили особено бизнеса си в Русия.

Гон отбеляза, че автомобилопроизводителят ще преквалифицира 13 000 души през следващите пет години, за да се адаптират към променящия се пазар.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ