Това е върхът, това е новият Mercedes C-класа (снимки)


Когато искаме да кажем, че нещо е много хубаво, че е върхът, казваме „Това е Мерцедесът на…“ „Мерцедесът на бизнеса“, „Мерцедесът на технологиите“, „Мерцедесът на рекламата“ и т.н. и т.н. Многогодишният опит на клиентите с марката я е издигнал в статут за най-високо качество, надеждност и престиж. Mercedes C-класа е автентичен представител на своята марка. Автомобил за успели професионалисти, за хората които имат самочувствие, че променят нещата.

Авантюристът ще открие в нея приключение. Семейният – удобство. Претенциозният – екстри. Взискателният – икономичност. Качествата в колата са толкова много, че задоволяват всякакви очаквания.

C-класата е най-продаваният модел на Mercedes с 415 000 купени коли през 2017 г. и точно поради тази причина се хвърлят много усилия да бъде още по-добра, още по-желана, още по-технологична, още по…Но постигането на този баланс е изключително трудно, като имаме предвид колко ожесточена стана конкуренцията в автомобилния бранш. Вече почти всяка марка предлага екстри, икономичност и сигурност. За да изпъкне и да бъде конкурентна, немската компания решава да наблегне на разнообразието. Новата C-класа може да бъде поръчана в четири разновидности – лимузина, комби, купе и кабриолет. Освен това екстрите, с които може да бъде оборудвана са изключително много.

[[{"fid":"320460","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":533,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Обновената C-класа буди силни усещания визуално. Изглежда изключително агресивна, карайки хората да се заглеждат и да я желаят. Раздута броня и калници, елементи за подобряване на въздушното съпротивление, аеродинамика, елегантни лед светлини, ниска стойка, придават силно спортно излъчване. Изключително красиво седи радиаторната решетка, която е с дизайн на „диамант”. C-класата е дълга 4686 мм и е широка 1810. Обемът на багажника е 480 литра.

При шофиране в тъмната част на денонощието прави огромно впечатление новите фарове Multibeam с по 84 отделни диода във всеки, които са усъвършенствани да се нагласят спрямо ситуациите, в които се намира автомобилът, например на кръстовища, кръгови, при лоши атмосферни условия.

С усещане на лукс

[[{"fid":"320461","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":500,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Mercedes са ненадминати в правенето на луксозен интериор. Така е и при C-класата. Влизайки в купето, усещането е за уют и спокойствие. Това е постигнато чрез много финна заигравка с дизайна. Всичко е изчистено, а всеки детайл е на мястото си. Ергономията е на много високо ниво, както за шофьора, така и за пътниците. За да е изцяло концентриран водачът върху пътя, почти всички опции на автомобила могат да се управляват и нагласят от волана чрез тъч бутони. C-класата е стандартно оборудвана с мултимедийна система Audio 20 с 2 USB порта, устройство за четене на SD карти, Bluetooth® и мултимедиен интерфейс. Предлаганата като опция система COMAND Online от най-ново поколение дава възможност за бърза 3D навигация на базата на твърд диск с топографска визуализация, фотореалистични 3D изображения на сградите и 3D ротация на картата. Вижте повече за екстрите.

5-звездна сигурност

Сигурността при автомобилите Mercedes винаги е на първо място. C-класата вече е оборудвана с най-модерните системи на немската компания, които се използват и в топ модела – S-класа. Тя има спирачен асистент с разширени функции. В зависимост от ситуацията, той може да помогне да се намалят последствията или да се избегнат удари с движещи се отпред превозни средства, дори когато те са с ниска скорост или спират, както и при опасност от инциденти с пресичащи пешеходци и велосипедисти. Активният асистент за дистанция Distronic  помага на шофьора в различни ситуации, съобразявайки се с избрания маршрут, и предварително коригира скоростта, напр. преди навлизане в завой или кръстовище. Има още активен асистент за смяна на пътната лента, автоматично потегляне до 30 секунди след спиране при Stop&Go трафик на автомагистрала. Система за мъртвата точка, за напускане на лентата и още редица други подпомагащи шофьора асистенти.

Изключително поведение на пътя

[[{"fid":"320462","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":533,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

Време е да разкажа впечатления от поведението на автомобила на пътя. Тестовият автомобил беше C220d със 194 конски сили мощност. Двигателят беше вързан към деветстепенна автоматична трансмисия с двоен съединител. Въртящият момент на модела е 400 Нютон метра, а от 0-100 километра ги развива за 6,9 секунди. Максималната скоростта е електронно ограничена на 240 км/ч. Вижте подробности за останалите двигатели.

За да изпитам всички възможности на автомобила избрах трасе, което включва много завои, прави и магистрала. За всеки, който обича да изпитва тръпка от шофирането препоръчвам този модел да се кара на завои – удоволствието е изключително.

Както споменах и в началото новата C-класа е мислена да достави наслада на всеки. Именно в поведението на колата това се потвърждава. Автомобилът има множество режими на шофиране. „Eco” – за взискателния. „Comfort” – за семейния. „Sport” – за претенциозния и „Sport+” за авантюристът. За всички останали е режимът „Individual”.

Аз се причислявам към авантюристите (нищо, че имам голямо щастливо семейство) и точно поради тази причина бях най-радост на завоите. „Sport +” наистина ме изненада. Динамиката и поведението на колата рязко се променят. Автоматично забравяте за икономичност, оборотите се вдигат, а системата за автоматично прекъсване на двигателя в спряло състояние, например на светофар, се изключва. Педалът на газта става изключително чувствителен, а воланът много директен. Окачването леко се втвърдява. С две думи автомобилът те предизвиква. На завоите след Копривщица, в посока Пловдив истински усетих за какво става въпрос. Предавките на 9G-TRONIC-ът се сменяха като при спортен автомобил, което ми позволяваше да взимам завоите много бързо. Спортното окачване се усеща страхотно. Колата е като залепена на пътя, без да има грам недозавиване или поднасяне на купето. Истинска класика.

Извън завоите C-класата също е много добър автомобил. Изпреварване, возия, забавление, всичко е шест. Но колкото и да ви разказвам най-добре е лично да го усетите. В момента официалният дилър на Mercedes у нас – Силвър Стар има специално предложение. Тест на цялата гама. Запишете се!

Автор: Миро Майер

Ключови думи

Коментари
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

​​​​​​​Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Българите плащат двойно по-ниски сметки за ток от средното за ЕС
Цените на петрола са се насочили към трети пореден месечен спад
Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
KoHousing променя правилата на имотния пазар