Запознайте се с Lexus LS 500h (снимки)

Автомобилното изложение в Женева бе домакин на международния дебют на новия Lexus LS 500h, пълнохибридната версия на новия флагман на Lexus. Моделът, показан скоро след премиерата на бензиновата туин-турбо V6 версия LS 500 по време на Автомобилното изложение в Детройт (NAIAS), e още една демонстрация на начина, по който Lexus преобрази представата за луксозен седан, предлагайки съвършено съчетание от смел дизайн, спираща дъха динамика и изтънчена визия, която грабва въображението на младите и предприемчиви клиенти.

Дизайнът на автомобила успешно комбинира предимствата на дългото междуосие, характерно за четириврат луксозен седан и купе-формите, позиционирайки LS идеално между растящите сегменти на седани и купета.

Вътрешното пространство също е повлияно по най-добрия начин от новия подход, фокусирайки се върху „прогресивния комфорт“ чрез интерпретации на традиционна японска естетика и майсторска изработка, пречупени през призмата на модерния, луксозен и иновативен автомобилен интериор. Детайли, като традиционни орнаменти по страничните панели на вратите, донесоха престижната награда за дизайн EyesOn по време на Автомобилното изложение в Детройт по-рано тази година.

Замислен като новия връх в глобалната моделна гама на Lexus, LS надминава класическите очаквания към луксозен автомобил. „Разработването на флагман модел изисква изключително разчупване на стереотипа. Вместо да се водим по установените правила за създаване на луксозен автомобил, ние си поставихме за цел да представим на света иновативен, емоционално зареден и чувствен модел, който ще привлече погледите на клиенти от другите луксозни автомобили с изцяло новите ценности, които предлага и изповядва”, разкри главният инженер Тошио Асаи разкри:

LS 500h е оборудван с новата система Lexus Multi Stage Hybrid – хибридна технология, която преобразява динамиката и усещането зад волана. Новото задвижване предлага много по-добра реакция при подаване на газ и по-завлядяващо, линейно ускорение, особено от статично положение. Същевременно, задвижването запазва свойствата си за изключителна горивна ефективност и ниски емисии, които Lexus Hybrid Drive традиционно осигурява.

Конфигурацията се състои от 3.5-литров V6 Dual VVT-i бензинов двигател и два електромотора, които заедно генерират обща системна мощност от 359 к.с / 264 кВ. В Европа LS 500 ще се предлага само във версия със задвижване на четирите колела, докато LS 500h ще може да се поръчва и във версия със задвижване на задния мост

LS 500h е създаден на базата на новата платформа на Lexus – Lexus Global Architecture – Luxury (GA-L), която осигурява нисък център на тежестта и оптимално разпределение на теглата, допринасяйки за изключителната стабилност и управление на автомобила, които, от своя страна, награждават водача с позитивни емоции зад волана. Високата якост на шасито позволява на новото multi-link окачване да бъде настроено така, че да осигури още по-добра комбинация от управляемост и комфорт – нещо, за което LS е световно признат. В Европа, Адаптивното променливо окачване (AVS) с въздушни възглавници е стандартно оборудване във високите спецификации.

Динамичните характеристики на автомобила са допълнително подобрени чрез обединяването на спирачната, кормилната и системата за стабилност в единна система за управление - Lexus Dynamic Handling.

За впечатляващите резултати по безопасност са въведени нови, модерни технологии. Пакетът системи за активна сигурност Lexus Safety System+ включва и нова функционалност – първата в света система за интуитивно разпознаване на пешеходци с активна намеса в управлението.

Omotenashi – термин, описващ уникалното чувство за японско гостоприемство, е заложено дълбоко в шепотно спокойния и изключително луксозен интериор. Върховият комфорт е стандартен, както за предните, така и за задните седалки с множество възможности за електрическа настройка, охлаждане и масаж. Освен това, като опция се предлага и конфигурация на задните седалки, включваща подложка за крака и най-щедрото пространство от всеки LS до сега. Видимо, новия LS 500h е по-дълъг дори от дългата база на текущото поколение LS. Междуосието е увеличено от 3,090 мм на 3,125 мм.

Майсторската изработка Takumi на Lexus допринася и за изключителното качество на интериора в LS 500h – луксозни нови тапицерии, материали и детайли, включително нов метод за изглаждане на неравностите и Kiriko стъклена орнаментика във вътрешните панели на вратите.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ