БНБ публикува наръчник със съвети за разрешаването на потребителски спорове
Българската народна банка (БНБ) публикува на интернет страницата си актуализиран материал „Информация за финансови продукти и услуги”.
Наръчникът съдържа полезна информация за основните характеристики на предлаганите сметки, депозити, карти и кредитни продукти, която е насочена към физическите лица - потребители на различни финансови продукти и услуги.
Публикацията съдържа и специален раздел със съвети за разрешаването на потребителски спорове. В него се насочва вниманието на потребителите при възникване на спор, като първо да се обърнат за съдействие към обслужващата банка/финансова или платежна институция/дружество за електронни пари.
Включена е информация за връзка със структурните единици в съответните институции, отговорни за разглеждането на възражения на потребители.
В случай че след отправяне на жалба до дадена институция страните не постигнат съгласие, физическите лица могат да отнесат спора до съответната помирителна комисия. Подробна информация относно действащите в България помирителни комисии в областта на финансовите услуги също може да бъде намерена в Наръчника.
Наръчникът може да бъде изтеглен от ТУК!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.