БНБ публикува наръчник със съвети за разрешаването на потребителски спорове

БНБ публикува наръчник със съвети за разрешаването на потребителски спорове

Българската народна банка (БНБ) публикува на интернет страницата си актуализиран материал „Информация за финансови продукти и услуги”.

Наръчникът съдържа полезна информация за основните характеристики на предлаганите сметки, депозити, карти и кредитни продукти, която е насочена към физическите лица - потребители на различни финансови продукти и услуги.

Публикацията съдържа и специален раздел със съвети за разрешаването на потребителски спорове. В него се насочва вниманието на потребителите при възникване на спор, като първо да се обърнат за съдействие към обслужващата банка/финансова или платежна институция/дружество за електронни пари.

Включена е информация за връзка със структурните единици в съответните институции, отговорни за разглеждането на възражения на потребители.

В случай че след отправяне на жалба до дадена институция страните не постигнат съгласие, физическите лица могат да отнесат спора до съответната помирителна комисия. Подробна информация относно действащите в България помирителни комисии в областта на финансовите услуги също може да бъде намерена в Наръчника.

Наръчникът може да бъде изтеглен от ТУК!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ