TBI започва да плаща три пъти дневно по партньорски договори

TBI започва да плаща три пъти дневно по партньорски договори

TBI ще изплаща суми по сключени договори за продажба три пъти дневно вместо един път, какъвто е стандартът на пазара. Така търговците в партньорската мрежа на банката ще получават преводите без забавяне още същия ден, съобщават от банката.

„С услугата за плащания към търговците три пъти на ден ние им даваме по-голяма адаптивност.  Всяка иновация, която въвеждаме, е с цел оптимизиране на процесите, намаляване на разходите и увеличаване на продажбите. Очакваме новата услуга да подпомогне и имплементирането на решението „Купи сега, плати по-късно”, което се радва на изключителен интерес както от крайните клиенти, така и от страна на партньорите ни”,  обясни Надежда Коцинова, ръководител търговски партньорства в TBI.

За много от търговците скоростта и честотата, с които получават средствата по сключените от тях договори за покупка на вноски са от голямо значение. За да бъдат максимално гъвкави и да постигат своите бизнес цели, те разчитат на всекидневно постъпващия капитал. Това важи особено за сегмента малък и среден бизнес, където нуждата от ликвидност е по-висока.  Сега подобни плащания в България се извършват веднъж дневно по договори за продажба, сключени от търговците предходния работен ден. С новата услуга на TBI сумите се отразяват по сметката на партньора в рамките на минути, независимо от банката, a ако сметката е в TBI Bank, преводът е незабавен. По този начин времето за получаване на стоката от крайния потребител щe бъде по-кратко, тъй като някои търговци предоставят продуктите едва след получаване на средствата. В резултат бизнесът реализира повече продажби и осигурява по-добро потребителското изживяване.

Според обратна връзка от търговците основното предимство на новата услуга е, че облекчава работния процес и гарантира получаването на средствата по подписан договор в рамките на същия ден.

„Услугата е разработена от RPA (Robotic Process Automation) и ще бъде въведена в Гърция, където в края на миналата година навлязохме със своето дигитално портфолио и решението „Купи сега, плати по-късно“, обясни Павлина Бажлекова, ръководител кредитна администрация в TBI Bank.

До края на годината услугата ще бъде въведена и в Румъния - третият основен пазар, където банката oперира. Това е следващата стъпка от дългосрочната стратегия на TBI да предоставя на своите над 14 000 търговски партньори най-добрите услуги, сред които лесна API-интеграция, изцяло дигитален онбординг процес и алтернативни разплащателни методи, следващи световните тенденции и отговарящи на желанията на клиентите за бързи и ефективни решения.  

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ