COVID-19 насърчи използването на дигиталните банкови канали в Испания
Ограничаването на движението поради пандемията насърчи използването на цифровите банкови канали в Испания, пише eleconomista.es. Няколко са ръководителите на испански организации, които през последните месеци осъзнаха, че здравната криза успя да достигне такива стойности в цифровизацията, които нямаше да бъдат постигнати до средносрочен план. Всъщност, Испанската банка затвори първата половина на годината с рекорден брой онлайн клиенти, надхвърлящи 50% от цифровите потребители като цяло. Или с други думи, повече от половината клиенти на испанското банкиране използват мрежата и мобилните приложения, за да работят.
Сегментът клиенти, който е бил най-принуден да се потопи онлайн, са тези над 65 години - една от групите, които са най-застрашени от коронавируса. Изпълнителният директор на банка Sabadell, Яуме Гуардиола, призна тази пролет, че почти 20% от новите онлайн потребители на банката са над тази възраст. Базираната в Каталуния банка отчете, че за първата половина на годината 70% от цифровите клиенти вече използва онлайн каналите. Всъщност 41% от договорите, подписани със Sabadell, са направени цифрово през второто тримесечие, в сравнение с 26% през първото тримесечие.
От своя страна, банка Santander обяви миналия юни, че е постигнал рекорден брой цифрови клиенти в Испания - повече от пет милиона, което е с 10% повече от година по-рано. 64% от потребителите на банката вече работят онлайн.
CaixaBank също обяви рекорден брой дигитални клиенти през първата половина на годината, достигайки 7 милиона или 8,3% повече потребители в сравнение с 2019 г. Така банката вече има повече от 54% от цифровизирани клиенти. Фигура, която нараства до 74% при потребителите на възраст между 25 и 45 години.
BBVA, банката с мощно развитие в онлайн стратегията и вече има над 57% от цифровите клиенти в Испания.
Bankia също отбеляза увеличение на цифрите след пандемията. Банката достигна 57,1% от цифровите потребители в края на юни, съотношение, което само година по-рано беше 49,7%.
И накрая, Bankinter обяви в отчета си за първата половина на годината, че използването на цифровите възможности на банката е засилено от пандемията, като от март насам е отбелязала 72% ръст в онлайн привличането на клиенти.
Източник: eleconomista.es
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Неидентифициран дрон предизвика закъснения и отклонени полети на летището в Берлин
Свят |Времето: Слънчево със сутрешни мъгли
България |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.