Райфайзенбанк апелира клиентите да използват електронните канали за банкиране

Райфайзенбанк апелира клиентите да използват електронните канали за банкиране

Здравето на клиентите, служителите и партньорите на Райфайзенбанк, както и запазването на операционния капацитет на банката са от най-висок приоритет. Банката призовава клиентите си да използват електронните канали за банкиране – мобилното банкиране RaiMobile, Райфайзен Онлайн и дигиталния портфейл RaiPay, чрез които бързо, лесно, удобно и сигурно могат да се осъществяват дистанционно основни банкови операции. Възможност за банкиране са и банкоматите, както и контактният център на Райфайзенбанк (0700 10000 за клиенти на Виваком и 1721 за клиенти на А1 и Теленор).

Офисите на банката продължават да работят както досега, при спазване на строги мерки срещу разпространяването на вируси и се дезинфекцират по няколко пъти на ден, включително и банкоматите в тях. Ограничен е броят на клиентите, които се допускат едновременно в банковите офиси, като през цялото време ще се следи за спазването на дистанция между клиентите и служителите. Обслужването се осъществява на бронирана каса. Предвиждат се мерки за намаляване на капацитета с цел взаимозаменяемост на служителите, в случай на наложена карантина, за да може банката да продължи да обслужва своите клиенти.

Постоянно се наблюдава касовата наличност в офисите и АТМ устройствата и редовно се зареждат. Банката моли клиентите да спазват мерките против струпване на хора (отстояние от 1.5 м.), да посещават банката само при необходимост и да ползват електронните канали за банкиране.

В централата също са въведени мерки за запазване здравето на служителите, които в същото време гарантират непрекъсваемостта на операциите.

Ръководството на Райфайзенбанк постоянно следи ситуацията и при необходимост е готово да реагира с допълнителни мерки.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ