Aura - първият в света луксозен блокчейн

Aura - първият в света луксозен блокчейн

LVMH обедини усилията си с две други големи луксозни имена, Prada и Cartier, част от Richemont, за да разработи Aura Blockchain Consortium, първият в света луксозен блокчейн.

Това безпрецедентно сътрудничество между конкуренти, започнало на 20 април 2021 г., представлява уникално и иновативно решение за споделените предизвикателства при предаването на информация за автентичността, отговорното снабдяване и устойчивостта в защитен цифров формат. Целта е да се осигури на потребителите високо ниво на прозрачност и проследимост през целия жизнен цикъл на продукта, предава eleconomista.es.

Най-модерната технология на Aura Blockchain съчетава идентификатора на продукта с идентификатора на клиента, предоставяйки инфраструктурата чрез сигурна, невъзпроизводима цифрова блокчейн, за да позволи на потребителите достъп до продукт и тестване на историята на неговата автентичност на всяка стъпка от веригата на стойността - от суровините до местата за продажба. Така потребителите могат да следят целия жизнен цикъл на даден продукт с надеждни данни без да е необходима проверка от трета страна.

Aura представлява нов начин за луксозните марки да комуникират директно с потребителите, разказвайки уникална история около качеството на техните материали, изработка и креативност и укрепвайки връзката между клиента и марката.

Тъй като въпроси като проследяемостта, устойчивостта и автентичността са общи за всички луксозни марки, има смисъл тези конкуренти да работят заедно, за да стимулират промяната и да разработят споделено решение. Aura е отворена за всички луксозни марки, не само за основателите, и предлага гъвкавост, за да подкрепя компании с различни размери и да се адаптира към индивидуалните нужди.

LVMH Maisons, Hublot, Bvlgari и Louis Vuitton вече са активни на платформата. Hublot например пусна цифрова електронна гаранция, която се съхранява в инфраструктурата на Aura и позволява на клиентите да проверят автентичността на часовника си чрез проста снимка, направена с мобилен телефон. Марките, които използват Aura, развиват собствен опит в съответствие със своите специфики и очаквания на клиентите. Те също така поддържат свои собствени данни и се придържат към най-строгите стандарти за поверителност на клиентите с информация, съхранявана в блокчейна по начин, който не може да бъде променен, манипулиран или хакнат.

"Консорциумът Aura Blockchain е чудесна възможност за нашия сектор да укрепи връзката си с клиентите, като им предложи прости решения за по-добро разбиране на нашите продукти. Като обединяваме сили с други луксозни марки в този проект, ние водим начин за прозрачност и проследимост. Надявам се, че други престижни играчи ще се присъединят към нашия алианс", коментира изпълнителният директор на LVMH Тони Белони. 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Европа срещу Китай“: Автомобилното изложение в Мюнхен e следващото бойно поле в борбата за пазарен дял
Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Истинската роля на имейла
Защо всяка работна среща трябва да започва точно навреме
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.