Aura - първият в света луксозен блокчейн

Aura - първият в света луксозен блокчейн

Aura - първият в света луксозен блокчейн

LVMH обедини усилията си с две други големи луксозни имена, Prada и Cartier, част от Richemont, за да разработи Aura Blockchain Consortium, първият в света луксозен блокчейн.

Това безпрецедентно сътрудничество между конкуренти, започнало на 20 април 2021 г., представлява уникално и иновативно решение за споделените предизвикателства при предаването на информация за автентичността, отговорното снабдяване и устойчивостта в защитен цифров формат. Целта е да се осигури на потребителите високо ниво на прозрачност и проследимост през целия жизнен цикъл на продукта, предава eleconomista.es.

Най-модерната технология на Aura Blockchain съчетава идентификатора на продукта с идентификатора на клиента, предоставяйки инфраструктурата чрез сигурна, невъзпроизводима цифрова блокчейн, за да позволи на потребителите достъп до продукт и тестване на историята на неговата автентичност на всяка стъпка от веригата на стойността - от суровините до местата за продажба. Така потребителите могат да следят целия жизнен цикъл на даден продукт с надеждни данни без да е необходима проверка от трета страна.

Aura представлява нов начин за луксозните марки да комуникират директно с потребителите, разказвайки уникална история около качеството на техните материали, изработка и креативност и укрепвайки връзката между клиента и марката.

Тъй като въпроси като проследяемостта, устойчивостта и автентичността са общи за всички луксозни марки, има смисъл тези конкуренти да работят заедно, за да стимулират промяната и да разработят споделено решение. Aura е отворена за всички луксозни марки, не само за основателите, и предлага гъвкавост, за да подкрепя компании с различни размери и да се адаптира към индивидуалните нужди.

LVMH Maisons, Hublot, Bvlgari и Louis Vuitton вече са активни на платформата. Hublot например пусна цифрова електронна гаранция, която се съхранява в инфраструктурата на Aura и позволява на клиентите да проверят автентичността на часовника си чрез проста снимка, направена с мобилен телефон. Марките, които използват Aura, развиват собствен опит в съответствие със своите специфики и очаквания на клиентите. Те също така поддържат свои собствени данни и се придържат към най-строгите стандарти за поверителност на клиентите с информация, съхранявана в блокчейна по начин, който не може да бъде променен, манипулиран или хакнат.

"Консорциумът Aura Blockchain е чудесна възможност за нашия сектор да укрепи връзката си с клиентите, като им предложи прости решения за по-добро разбиране на нашите продукти. Като обединяваме сили с други луксозни марки в този проект, ние водим начин за прозрачност и проследимост. Надявам се, че други престижни играчи ще се присъединят към нашия алианс", коментира изпълнителният директор на LVMH Тони Белони. 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ