Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Близо 15 000 електронни магазини декларирани в НАП до края на юни

Близо 15 000 електронни магазини са декларирани в НАП до крайния срок 29 юни, съобщават от приходната агенция.
Изискването електронните търговци да подадат информация за сайтовете си в НАП беше въведено от тази година с промени в законодателството.
Потребителите, от своя страна, могат да проверят дали онлайн магазинът и търговецът, от когото купуват стоки или услуги, са регистрирани чрез безплатната електронна услуга, предоставяна от НАП.
През следващия месец от НАП ще направят контролни покупки от е-магазини, за да проверят дали се спазват данъчните изисквания, предупреждават от приходната агенция. Анализ на ведомството сочи, че ежегодните щети за бюджета от невнесени данъци и осигуровки в онлайн търговията възлизат на около 170 млн. лв.
Ключови думи
|
|
Южна Корея ще увеличи с около една четвърт финансовата помощ за чип индустрията
Икономика |AMI Communications отбелязва 20 години на българския пазар
ПР и събития |ЕС изготвя рамка за пълно спиране на руските газови доставки
ЕС |Тръмп замразява над 2 млрд. долара финансиране на „Харвард“, след като университетът отхвърли исканията му
Политика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.