Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Cupffee отвори изцяло автоматизирана фабрика в индустриална зона "Тракия"

Първата в Европа компания за ядливи биоразградими чаши, Cupffee официално даде начало на производствената дейност в новата си фабрика в индустриална зона "Тракия", Пловдив.
Cupffee е бързо разрастваща се, иновативна българска компания, която произвежда ядливи, биоразградими вафлени чаши за топли и студени напитки. Продуктите на компанията са 100% екологична алтернатива на традиционните пластмасови и хартиени чаши за еднократна употреба. Технологията е уникална по рода си в световен мащаб. Макар и млада компания Cupffee се радва на голям интерес от международните пазари и предлага своя иновативен продукт в над 40 държави, на 6 континента, а новата фабрика в Пловдив е с изцяло автоматизирано производство.
Стартът на производството беше даден официално от Мирослав Запрянов, основател и управител на Cupffee, Даниела Везиева, министър на икономиката, Здравко Димитров, кмет на община Пловдив, Саша Безуханова, член на Борда на директорите на Cupffee.
"Преди 4 години, воден от мечтата да създам биоразградима чаша, алтернатива на замърсяващите природата ни пластмасови и хартиени чаши за еднократна употреба, не вярвах, че днес Cupffee ще работи във фабрика на 3600 квадратни метра и ще има напълно автоматизирано производство с капацитет 2,5 милиона чаши месечно. Щастливи сме, че създадохме в България, в Пловдив, уникален разпознат от световните пазари продукт. Амбициите ни са през следващите пет години да пуснем в експлоатация още 3 автоматични производствени линии, като това ще увеличи производствения ни капацитет до близо 10 милиона чаши месечно и ще ни позиционира като утвърден световен бранд .‘, каза Мирослав Запрянов по време на откриването.
„С новите мерки, в следващ период ще се радвам Cupffee да е от фирмите, подпомогнати от фонд „Зелен климат и кръгава икономика.”, пожела на компанията в привествието си министърът на икономиката Даниела Везиева
Партньорство с Cupffee вече имат големи световни компании, сред които Lavazza, Etihad, Manchester City, Lidl, Economist, National Geographic, Wall Street Journal, H&M и други.
Продуктите на Cupffee като производител на екологична алтернатива на пластмасовите и хартиени чаши за еднократна употреба са разпознати още на ранен етап на развитие на компанията. На 22 април 2019г. Cupffee участва в първия дълъг полет в света без пластмаса. Българският продукт беше част пътуването на “Етихад” между Абу Даби и Брисбейн.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
ВСС отказа да пита парламента за мандата на и.ф. главен прокурор
България |Европейските фондови борси се оцветиха в зелено*
Финанси |Великобритания е изпратила екипи по гранична сигурност в страните от Западните Балкани
Свят |Любомир Дацов за бюджета: Беше тупана топката, за да не се покаже политическото напрежение
Финанси |Проблем: Япония отчете рекорден брой смъртоносни атаки на мечки срещу хора
Свят |Москва предаде на САЩ 350 страници документи за убийството на президента Джон Кенеди
Свят |Ризантела: Орхидеята, която цъфти под земята
Любопитно |Тръмп: Израел може да поднови боевете в Газа, ако "Хамас" не спази споразумението за прекратяване на огъня
Свят |Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията
Технологии | Advertorial |Свръхзареден витамин K може да помогне на мозъка да се самолекува
Наука и Здраве |Времето: Остава облачно, сутринта и с мъгли
България |Палестинската автономия започва кампания в Европа за признаване на палестинската държава
Свят |Палеонтолози откриха най-дългата пътека за разходки на динозаврите
Любопитно |ADVERTORIAL

Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията

GROHE Dice: когато дизайнът срещне DIY и превърне ремонта на банята в бизнес казус с бърза възвръщаемост

Коментари
Няма въведени кометари.