Гордост без предразсъдъци

Гордост без предразсъдъци

"Загорка" притежава най-обичаното и най-силното портфолио с най-значимите иновации на българския пазар. Щастлива съм,че правим пиво на световно ниво, казва Цвета Гюрова, единственият сертифициран майстор пивовар от "Хайнекен" у нас

Имате дългогодишен опит в пивоварната индустрия, как се развива секторът в България, в крак ли сме със световните тенденции?

- Кехлибареният еликсир - бирата, винаги е била предпочитана от българите напитка. А традициите, които ЗАГОРКА има в пивоварството и развива вече повече от 115 години, за да предложи в портфолиото си марки бира, които българите обичат, са именно това доказателство. Смея да твърдя, че качеството на предлаганото от "Загорка" АД пиво е на световно ниво. И не само това. Ние сме много иновативни и предлагаме на пазара продукти, следвайки световните тенденции.

Що се отнася до развитието на бирената индустрия в България, мога да кажа, че ЗАГОРКА успява да определя тенденциите, като предлага освен традиционните, така и нови вкусове бира и сайдер, които са продиктувани от динамиката на живот на днешния човек и повечето поводи, в които пивото е избирано за предпочитана напитка. Именно тази динамика ни предизвиква и ни дава възможност да разнообразяваме предлаганите от нас качествени категории напитки. Такива са например предложенията ни в категорията на безалкохолните бирени напитки - бихме искали да предложим на почитателите на нашите продукти бира, на която да могат да се насладят отговорно и без притеснения, че ще им се налага да шофират след партито. Също така многото по-специфични вкусове, които предлагаме чрез бранда ни "Столично", дават възможност да предложим нещо по-специално, което в комбинация с подходящо меню формира истинско гурме изживяване.

Всичко това налага да сме поне крачка напред на пазара, за да сме винаги подготвени да откликнем на желанията на консуматорите.

- Ние, потребителите, сме верни на традициите, но сме и отворени за нови вкусове. Как вие, пивоварите, избирате новите вкусове, които да ни предложите?

- Така е, потребителският вкус непрекъснато се променя и надгражда. Съвременните бирени фенове проявяват интерес към новостите и нетрадиционните предложения. Считам, че ние, пивоварите, не бихме могли сами да се справим с прогнозиране на тенденциите при потребителските вкусове. Ние в ЗАГОРКА работим съвместно с колегите си от "Маркетинг" и "Продажби" и заедно градим посоката на развиване на бирената категория. Вярваме, че екипната работа е от изключително значение за успешната реализация на нашите продукти на пазара. Заедно ние в ЗАГОРКА следваме световните тенденции, но и вярваме, че да бъдеш иновативен, означава да не се страхуваш от статуквото, а да го трансформираш в нещо неочаквано и различно. Това е, което правим ние в ЗАГОРКА, подкрепени и от голямото семейство на ХАЙНЕКЕН.

- "Ариана Варка7" е сред хитовете на това лято, как изглежда процесът на раждането на една нова бира? И особено на тази, защо е иновативен продукт?

- В ЗАГОРКА вярваме, че най-важните съставки за успеха на един продукт са той да бъде създаден с ИНОВАТИВНО мислене и СТРАСТ. "Ариана Варка7" предизвиква любопитството и приключенския дух на консуматорите. За нас да създадеш нещо ново, да промениш посоката, да се осмелиш да изненадаш и предизвикаш не само потребителя, но и самия себе си - това е една от силите, които ни движат напред.

"Ариана Варка7" е различна като рецепта - с различни типове малц и няколко вида хмел. Различна като ферментационен процес. Различна като вкусови усещания и дегустационен профил в сравнение с другите бири. Направена е с вдъхновение и много любов, така както бихме си я направили вкъщи за себе си, ако имахме необходимите условия. "Ариана Варка7" провокира рецепторите и изследователския дух на всеки, който е любопитен и търси нови, различни бирени вкусове. Ще ви издам нещо от "кухнята" - "Ариана Варка7" я измислихме в неделя и заради това е с номер 7. Също така при този продукт влагаме много ръчен труд и голяма щипка любов.

- Увеличава се и разнообразието на безалкохолните бири и бирените миксове, как се променя търсенето на тези продукти?

- В ЗАГОРКА сме подготвени и успешно навлизаме в тази бирена категория със своите вече популярни безалкохолни предложения: "Ариана Радлер 0.0%" с вкусове на малина и лимон, както и със "Загорка Махх".

- Как се чувства една дама в мъжкия свят на пивоварите?

- Полът няма значение. Важното е да имаш знанията, да имаш страстта и куража, да се осмелиш да предизвикаш уменията си на пивовар. И най-вече - да обичаш това, което правиш. Моята страст е бирата и аз съм щастлива с това, което работя.

Като част от ЗАГОРКА се гордея с професионалната си реализация през годините, с новите ни продукти, гордея се, че сме част от глобалното семейство на ХАЙНЕКЕН. Вдъхновяват ме екипната работа в ЗАГОРКА и непрекъснатият стремеж пивото ни да е на световно ниво. Вдъхновяват ме енергията и усилията, които полагаме за безопасността, за качеството на продуктите, за поддръжката на машините. Вдъхновяват ме и хората в компанията с амбицията си да учат и да приемат новите предизвикателства.

- Какво не знаем за пивоварната индустрия, ЗАГОРКА е компания с подчертано устойчиво развитие, какво означава това за бизнеса като технологии, инвестиции, обучение на хора, опазване на околната среда?

- ЗАГОРКА има дълги пивоварни традиции, но тя е и иноватор. ЗАГОРКА е с най-обичаното, най-силното портфолио от качествени марки и най-значимите иновации на българския пазар. Компанията непрекъснато инвестира в нови технологии и ново оборудване. Пивоварната се реконструира и модернизира непрекъснато. Ние сме единственият пивовар, отличен за усилията си за опазване на природата с приза на Министерството на околната среда и водите "Зелена България". Чрез платформата си за устойчиво развитие "Създаваме по-добър свят" ние се фокусираме в сферите, върху които можем да повлияем: намаляване на въглеродните емисии, опазване на водните ресурси, устойчиви ресурси, отговорна консумация, развитие на местните общности и здраве и безопасност. Във всяка една от тези сфери ЗАГОРКА има отлични резултати в изпълнение на заложените за групата на ХАЙНЕКЕН цели до 2020 година.

За втора поредна година ЗАГОРКА печели и наградата "Най-зелена компания" в сектора на бързооборотните стоки. Допълнителна крачка в тази посока е и смелото ни решение да махнем горния хартиен етикет от ПЕТ бутилките на "Ариана" и да помогнем да има 2000 дръвчета повече за всички нас.

Горди сме с нашите непрекъснати зелени инициативи, не само защото помагат за подобряване състоянието на околната среда, но и показват едно ново ниво на социална отговорност, нов подход и нов начин на мислене.

А нашето най-значимо вдъхновение сме ние самите, страстта ни към качество и иновации, както и нашата екипна работа. За своите хора ЗАГОРКА предлага различни програми и форми на обучение, които да ни дадат необходимия ресурс да се развиваме и да ставаме още по-добри. Така винаги сме на световно ниво.      

----------------------------------

Пивоварна ЗАГОРКА навлиза във втория век от дейността си. Повече от 20 години компанията е част от глобалното семейство на HEINEKEN, като през този период е инвестирала над 133 милиона евро в модернизация на процесите и увеличаване на производствения капацитет. Днес пивоварната в Стара Загора е една от най-модерните и иновативни в региона на Централна и Източна Европа, като същевременно с това успява да запази локалните си традиции и идентичност.

За ЗАГОРКА успешният бизнес е устойчивият бизнес. Компанията вярва в дългосрочния подход на създаване на допълнителна стойност за бизнеса си, за партньорите си и за своите служители. Корпоративната социална политика на ЗАГОРКА е инкорпорирана в платформата "Създаваме по-добър свят", която е и неин бизнес императив.

Портфолиото на компанията предлага разнообразие от висококачествени продукти, които българите обичат - Zagorka, Heineken, "Ариана", Amstel, Stolichno, Desperados, Kaiser и Starobrno. "Загорка Ретро" бе призната за най-голямата иновация в България до момента, като получи признание и в Европа. Предложенията за любителите на бира с 0.0% съдържание на алкохол са ZagorkaMaxx, "Ариана Радлер" - с два нови вкуса - на лимон и на малина. Други продуктови предложения със специални вкусови качества са Amstel Premium Pilsener, StolichnoWeiss - нефилтрирана пшенична бира, StolichnoPaleBock и StolichnoAmberPils.

В сайдер категорията предложенията на ЗАГОРКА на пазара са представени чрез марките Strongbow, "Крадецът на ябълки" и Blindpig. "Крадецът на ябълки" през тази година изненада своите почитатели с нов вкус на вишни. Blindpig е поредното предложение в категорията, което с по-специфичния си вкус се доближава до високоалкохолните напитки - с откроени опушени нотки, с два вкуса - на боровинки и сочни ябълки и на мед и сочни ябълки.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ