Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Huawei представи стратегия за продажби
Третият най-голям производител на телефони в света Huawei представи подход към отворения пазар пред партньорите си. На конференция с ключови клиенти от Huawei споделиха опит и разбирания за технологичния пазар.
В края на юли 2016 г. Huawei Consumer Business Group обяви финансовите си резултати за първата половина на годината. Приходите от продажби са на стойност CNY¥ 77.4 млрд. и има ръст от 41%, в сравнение с миналата година. Доставките на смартфони достигат до 60.56 млн. устройства, а повишението спрямо същия период на 2015 г. е 25%. Тези резултати се дължат на нарастващата популярност на флагманите на бранда – Huawei P9, който беше лансиран тази година, както и Huawei Mate 8.
Освен това, Huawei инвестира в разработването на продуктови иновации и решения, които бяха атрактивни за европейските потребители и глобално. Компанията разраства каналите си на продажба и развива дистрибуторските си възможности.
“Много сме щастливи да споделим подробности за стратегията, която доведе до невероятния растеж на Huawei – не само относно продажбите ни, но и спрямо разпознаваемостта на марката. Като третия бранд в глобалните класации, сме задължени да представим планове си, както и да споделим опита, които ни доведе до тази висока позиция сред новаторите в производството на мобилни устройства“, коментира Янмин Уанг, изпълнителен директор на Huawei Consumer Business Group за Централна и Източна Европа (CEE) и Скандинавския регион.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Свят |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Технологии |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Финанси |Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Свят |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.