Huawei представи стратегия за продажби

Huawei представи стратегия за продажби

Huawei представи стратегия за продажби

Третият най-голям производител на телефони в света Huawei представи подход към отворения пазар пред партньорите си. На конференция с ключови клиенти от Huawei споделиха опит и разбирания за технологичния пазар. 

В края на юли 2016 г. Huawei Consumer Business Group обяви финансовите си резултати за първата половина на годината. Приходите от продажби са на стойност CNY¥ 77.4 млрд. и има ръст от 41%, в сравнение с миналата година. Доставките на смартфони достигат до 60.56 млн. устройства, а повишението спрямо същия период на 2015 г. е 25%. Тези резултати се дължат на нарастващата популярност на флагманите на бранда – Huawei P9, който беше лансиран тази година, както и Huawei Mate 8.

Освен това, Huawei инвестира в разработването на продуктови иновации и решения, които бяха атрактивни за европейските потребители и глобално. Компанията разраства каналите си на продажба и развива дистрибуторските си възможности. 

“Много сме щастливи да споделим подробности за стратегията, която доведе до невероятния растеж на Huawei – не само относно продажбите ни, но и спрямо разпознаваемостта на марката. Като третия бранд в глобалните класации, сме задължени да представим планове си, както и да споделим опита, които ни доведе до тази висока позиция сред новаторите в производството на мобилни устройства“, коментира Янмин Уанг, изпълнителен директор на Huawei Consumer Business Group за Централна и Източна Европа (CEE) и Скандинавския регион.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ