Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Търговци не знаят какво да правят с огромното количество непродадена стока
Планини от дрехи се натрупаха в магазини, дистрибуционни центрове, складове и дори контейнери за транспортиране през месеците на социални ограничения заради пандемията. В момента търговците на дребно отварят бизнеса си отново и трябва да намерят начин как да се отърват от купчините със стока, предаде Ройтерс.
Какви са основните им възможности? Да съхраняват продукцията в склад, да обявят разпродажби, да препродадат стоката на аутлети или да заложат повече на онлайн търговия.
Въпреки това съхранението на дрехи и обувки по складове е възможно за класически стоки, които биха се продали и през следващите години - бельо, тениски, класически обувки и маратонки. Всички останали, които разчитат на модата и тенденциите, са изправени пред сериозно изпитание.
Вериги за облекло, включително британския търговец на дребно Next и немската марка за спортни дрехи Adidas, заявиха, че са прибрали непродадени стоки с цел да ги предложат на купувачите през следващата година.
Но прибирането на големи количества стока е рисковано.
„Това не е като виното, което става по-добро с възрастта. Стоката се влошава с времето“, каза Емануел Чирико, главен изпълнителен директор на PVH Corp, която притежава Калвин Клайн и Томи Хилфигер.
В Съединените щати продажбите на дрехи са паднали с 89% през април спрямо същия месец през 2019 г., докато във Великобритания продажбите на дрехи са спаднали с 50%, в сравнение с март.
Търговците на дребно се надяват, че облекчаването на ограничителните мерки ще накара купувачите да се върнат в магазините, но никой по света не дава гаранция, че продажбите ще се възстановят скоро.
Много магазини вероятно ще прибегнат и до разпродажби, и до препродаване на стоката към аутлети.
Отстъпките обикновено са по-добра опция, тъй като препродажбата на други търговци връща много малка част от вложената сума.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.