Омниканален маркетиг и микс от реалности

Омниканален маркетиг и микс от реалности

Омниканален маркетиг и микс от реалности

Онлайн и офлайн маркетингът стават все по-неразделни. Tова е добра новина! Все още има „специалисти“, които смятат, че единият вид маркетинг е по-важен от другия, и обратното. И онлайн, и офлайн маркетингът са еднакво важни, защото са двете страни на една и съща монета, наречена комуникация в действие. Време е този факт да се отрази и в рекламния криейтив, който още на ниво зародиш на идея трябва да мисли как еднакво добре ще се адаптира към онлайн и офлайн медиите.

Досега повече се говореше за омниканален маркетинг, през 2023 г. вече виждаме истинското му действие. Бизнесът все повече сближава всички медии, в които рекламира, като създава последователна и въздействаща комуникация. Омниканалният маркетинг фундаментално и необратимо променя начина, по който марките планират рекламните си и пиар кампании.

Геолокацията (местоположението на потребителя тук и сега) започва да играе все по-голяма роля в дигиталната реклама (скоро и в CTV, и OTT телевизията), защото отговаря на моментните нужди на човек. Например софиянец през уикенда се разхожда в Банско и получава на телефона си реклама на механа, намираща се на съседната пряка. Или предложение за пиано бар за вечерта с участието на поп звезда. Каква е вероятността да се
възползва от предложението?!

Търсете специалното издание на сп. Мениджър – Creative Bulgaria в разпространителската мрежа в цялата страна и в платформата за дигитално четене zinzin.bg

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ