Линейната телевизия остава на власт

Линейната телевизия остава на власт

Очакванията на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) за нетните инвестиции в реклама у нас са за по-слаб ръст през 2023 г., което в контекста на забавения икономически растеж в страната е напълно предвидимо и обяснимо. Миксът по канали като нетни инвестиции продължава да е доминиран от ТВ, която държи малко над половината от него.

Инвестициите в онлайн реклама са най-бързо растящите през последните години и очакваме да увеличат дела си до 35% през 2023 г. След пандемията киното като медия, атрактивна за зрителите и рекламодателите, е в период на бавно, но сигурно възстановяване.

Търсете специалното издание на сп. Мениджър – Creative Bulgaria в разпространителската мрежа в цялата страна и в платформата за дигитално четене zinzin.bg

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Бившият полски здравен министър беше пребит заради решенията му по време на пандемията
Властите в Южна Корея арестуваха изпълнителя на световния хит Gangnam Style
Митът, който убива емоционалната интелигентност
Зеленски ще изпрати делегация в Ню Йорк за преговори за гаранции за сигурност
Норвегия похарчи над 7 млн. долара за борба с нашествие на розова сьомга
Microsoft уволни служители заради влизане с взлом в кабинета на президента Брад Смит
Всички членове на НАТО са постигнали предишната цел за разходи за отбрана, но само три отговарят на новата