Линейната телевизия остава на власт

Линейната телевизия остава на власт

Очакванията на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) за нетните инвестиции в реклама у нас са за по-слаб ръст през 2023 г., което в контекста на забавения икономически растеж в страната е напълно предвидимо и обяснимо. Миксът по канали като нетни инвестиции продължава да е доминиран от ТВ, която държи малко над половината от него.

Инвестициите в онлайн реклама са най-бързо растящите през последните години и очакваме да увеличат дела си до 35% през 2023 г. След пандемията киното като медия, атрактивна за зрителите и рекламодателите, е в период на бавно, но сигурно възстановяване.

Търсете специалното издание на сп. Мениджър – Creative Bulgaria в разпространителската мрежа в цялата страна и в платформата за дигитално четене zinzin.bg

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Операция "Паяжина": Как Украйна парализира стратегическата руска авиация?
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 2 до 8 юни
Националистът Карол Навроцки е победителят в президентските избори в Полша
Преки високоскоростни влакове ще свързват Мюнхен, Милано и Рим от 2026 г.
На днешната дата, 2 юни. Ден на Христо Ботев и на загиналите за свободата и независимостта на България
Рафал Тшасковски с минимална преднина на балотажа в Полша
Фразите, по които може да познаете емоционално интелигентните лидери
Y-хромозомата – генетичният ключ към по-високия ръст при мъжете