bTV е първи избор на зрителите по време на важни политически събития

 bTV е първи избор на зрителите по време на важни политически събития

bTV е посочена като най-независимата телевизия и първи избор на зрителите по време на важни политически събития. Това сочи национално представително проучване на „Ноема”*, проведено през месец юли тази година, според което bTV дава и достъп до най-коректна, надеждна и обективна информация по време на важни политически събития.

На фона на икономическата криза след изолацията и многобройните протести в страната, 30.8% от всички хора на възраст 35-54 години посочиха bTV като телевизията, която оценяват като най-независима и безпристрастна от правителство и други политически влияния при отразяването на политически теми и събития (26,1% за Нова ТВ; 7,1 за БНТ).


[[{"fid":"357930","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":785,"width":1225,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Близо 40% от всички попитани в същата възрастова категория избират на първо място ефира на bTV, за да се информират по време на ключови политически събития, като избори (33.4% за Нова ТВ; 9.3% за БНТ1).

[[{"fid":"357931","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":786,"width":1225,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Според 37.6% от всички пълнолетни телевизията дава на аудиторията достъп до идеите на най-широк кръг представители на различните политически сили (30.7% за Нова ТВ, 7% за БНТ1).

[[{"fid":"357932","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":786,"width":1225,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

На въпрос дали следят темите в развитие и по кои медии, близо 60% от попитаните посочват bTV, а на първо място я поставят 34.7% от всички пълнолетни.

Във време, в което програмата на bTV поставя приоритет на новинарското съдържание и отразяването на събитията в политическия живот в страната, проучването показва, че над 36% от всички попитани смятат, че телевизията дава достъп до най-коректна, надеждна и обективна информация по време на важни политически събития (близо 28% за Нова ТВ; 7% за БНТ1).

Над 37% от всички респонденти смятат, че bTV представя политическа информация по най-достъпен и разбираем начин (28,5% за Нова ТВ, 9,5% за БНТ1). На въпрос, ако имат възможност да зададат зрителски въпрос на политик, чрез ефира на коя телевизия биха го направили, 36% от всички пълнолетни посочват bTV.

Проучването на „Ноема“ е проведено сред 1,000 респонденти на възраст 15-70 г.

Проучването затвърждава водещата позиция на bTV по отношение на новите технологии, с които се онагледява информацията – 36.6% от всички пълнолетни (28% за Нова ТВ и 6.2% за БНТ1).

Най-много потребители във възрастовата група 35-54 г. вярват на сайта btvnovinite.bg в най-голяма степен сред ТВ сайтовете като източник на информация за важни обществено-политически теми – 17.7%. (12.3% за nova.bg). Най-много потребители в категорията биха се доверили и на социалните мрежи на bTV за актуални и безпристрастно поднесени новини - 21.2%. (16.4% за Нова ТВ).

Само преди няколко седмици bTV отпразнува 20-ата си годишнина като телевизията, която зрителите чувстват най-близо до себе си и своите ценности, която усещат на своя страна и на която могат да се доверят, според  национално представително проучване на „Маркет Линкс”, проведено през месец май тази година.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ